torek, 29. januar 2008

...YOU CAN JUST SMELL IT


Voh je zagotovo moje najljubše čutilo. Vonji mi veliko pomenijo in me asociirajo na določene stvari. Morda bo slišali nekoliko čudno, vendar že od nekdaj instinktivno globoko vdihnem, ko gre na ulici mimo mene nekdo, ki mi takoj pade v oči - pa naj bo to moški ali ženska. Glede moških in ženskih vonjev sem precej občutljiva in če ima recimo kdo na sebi kak parfum, ki mi sploh ne diši, me to kar nekako odbije.


Tale film je sicr nekoliko sprevržen vendar v njem vlada nekakšno posebno vzdušje, ki me je neizmerno pritegnilo. Vse skupaj je narejeno na tak prefinjen in čuten način, da vonje v filmu skoraj lahko vdihnemo in čutimo skupaj z glavnim likom.

Me pa zato toliko bolj nagonsko pritegne nekdo, ki ima za moj okus dober parfum. Dišijo mi predvsem močni in sladki ženski vonji, ter močni in sveži moški vonji. Obožujem če moški izrazito in za moj okus lepo diši. Moja najljubša moška vonja sta trenutno verjetno Chanel Allure in pa Baldessarinijev Del Mar Caribbean, od ženskih vonjev pa so absolutni zakon Bvlgari BVL, Dolce&Gabanna The one in Sicily, Moschinov I love love, Givenchy Ange ou Demon in pa moja trenutna Britney Spears Fantasy in Calvin Klein Euphoria.


Ful si recimo zapomnim vonj določenih ljudi, to sem opazila predvsem za bivše simpatije...ko zavoham kakšen vonj, ni nujno da je ravno parfum, me takoj spomni na točno določeno osebo, ki je enkrat tako dišala. Recimo enkrat smo imeli doma neko čistilo za negovanje laminatnih tal, ki je dišalo natanko tako kot neka krema ali deodorant ali morda celo parfum, ki ga je uporabljal tip, ki mi je bil nekoč blazno všeč. Vsakič ko sem negovala laminatna tla v svoji sobi sem se tako spomnila naj...hehe. Od ostalih vonjev pa je vsekakor na prvem mestu vonj po kokosu...

...asociacija na poletje, kremno za sončenje, sladek, pomirjajoč vonj, ki me popelje nekam daleč, pod kokosovo palmo, v družbi najdražjih, brezskrbno življenje, čisti užitek in razvajanje-joj zdej sm se pa čist zasanjala... ...sledijo pa mu vonj po borovcih na morju...ta vonj me spomni na preživljanje prvomajskih počitnic z družino in prijatelji v Poreču,na moj ljubi otok Korčulo, popelje nazaj v srednješolske dni, brezskrbna poletja. Vonj po vanilijevih zvezdicah in cimetu me ponese nazaj v zasnežene zime v otroštvu, na božični čas in pečenje piškotkov za miklavža...


...obožujem vonj pehtrana, saj me spomni na mojo babico in njeno pehtranovo potico. Glede na to, da sem absolutni morski človek, obožujem tudi vonj rožmarina (imam ga celo v lončku v sobi)...spomni me na skoraj desetletje preživljanj poletnih počitnic v Strunjanu - vsako leto sem tam preživela cela dva meseca in spoznala ogromno prijateljev s katerimi smo skupaj raziskovali ta čudovit košček slovenske obale. In zakaj me rožmarin spomni ravno na Strunjan? Zato ker je rasel vsepovsod po kampu, kjer smo imeli prikolico in je povsod dišalo po tej čudoviti začimbi.
Prav poseben spomin pa imam na točno določen vonj dreves, ki stojijo v Ljubljani na poti od podvoza, čez katerega pelje vlak pa do glavne želežniške postaje. Pojma nimam kako se ta drevesa imenujejo, vendar bi ta vonj prepoznala kjerkoli na svetu.Ta vonj sem si še posebej zapomnila, ker sem ga vohala vsakič, 5 let zapovrstjo, ko sem iz avtobusa hitela proti gospodarskemu razstavišču na trening hiphopa. Seveda ne smem pozabiti tudi sveže pokošene trave na vrtu...ta me spomni predvsem na to, da prihaja oz. je že nastopil moj najlubši čas v letu. Čas ko z Nordom sredi sveže pokošenega in z jutranjo roso prekritega travnika pričakava sončni vzhod, čas piknikov in škropljenja z vrtno cevjo za ohladitev...čas brezskrbnega ležanja v travi, grizljanja kislic in sanjarjenja o prihodnosti(to sva namreč v otroštvu vsako leto počeli z babičino sosedo, ki je bila kakih pet let strajša od mene in takrat moja velika vzornica)... Mmmm slutim, da ta posebni meni ljubi čas v letu spet počasi prihaja in tega se že neizmerno veselim!


Ni komentarjev: