nedelja, 20. januar 2008

Gremo na party!


Včeri sem bila po službeni dolžnosti skupaj s kolegico na "koncertu" Valentina Kanzyanija v Fun Factoryju oz. po novem samo v Factoryju. Zadeva je postala že tradicionalna, saj baje vsako leto priredi en tak celovečerni (beri 8 ur) set. Prej nisem poznala njegove glasbe oz. nisem ravno doma na področju elektronske glabe (čeprav moram priznati, da sem se kasneje zavedala da mi je vse skupaj vseeno od nekj znano in sm že žurala na njegovo glasbo:). Edini njegov komad, ki ga dejansko poznam je Leliva, pa še ta je totalno komercialen (nanj imam ful lepe spomine, zato je zame nekaj posebnega). Večer sva začeli s pijačko v Ortu, potem pa off we go na party. Že na parkingu sva hitro dobili vpogled na to kakšna je scena v Fun-u, presenetilo pa me je predvsem to, da sem pričakovala malo starejšo populacijo in ne pretežno srednješolce. Ful se mi je zdelo zanimivo, da nekatere bejbe še vedno furajo ta rejverski look (beri Buffalovke, kosmati modni dodatki, florestenčne barve, roza pobarvani lasje)...men se to zdi namreč že blazno out. Večina Kanzyanijevih privržencev je bila namreč čisto normalno, neizstopajoče oblečenih. Glasba me je ful pozitivno presenetila in če bi bila v pravem elementu bi zagotovo neizmerno uživala in se naplesala. Padla je odločitev, da greva s prej omenjeno kolegico enkrat obvezno konkretno na en party. Izvedela pa sem eno ful zanimivo zadevo, ki je precej običajna na tej sceni. Ful ljudi je imelo namreč v rokah ali v ustih majhne florestenčne, svetleče palčke...in jaz ne bi bila jaz, poklicna deformacija oz. celo dolžnost, da se pozanimam zakaj te palčke uporabljajo. Dva mladeniča sta prijazno razložila, da je v teh palčkah fosforjeva kislina (od tod tudi florestenčna barva), primarno pa se uporabljajo pri ribolovu-v vodi se svetijo in tako lažje zaznamo kdaj riba potegne za vrvico. Kdo bi si mislil....na partyjih pa se uporabljajo predvsem kot modni dodatek. Jp, vsak dan se človek kej novega nauči. Pred dnevi so mi namreč razložili, da ta velik kitarist nima daljšega vratu pri kitari ker je pač večji od nekega drugega manjšega kitarista, ampak ker večji igra bas kitaro, mali pa navadno kitaro....in ti dve kitari sta različni ne samo po zvoku in funkciji ampak tudi po velikosti oz. izgledu. Ja, kar se tiče glasbe sem popoln laik...vem samo kaj mi je všeč in to poslušam, ne glede na zvrst. Umek, Britney Spears, Rammstein you name it....obožujem vse!

Ni komentarjev: