torek, 22. januar 2008

Obssesion



Obsesije so vztrajne in ponavljajoče se misli, impulzi ali predstave, ki pridejo iz človeka samega, vendar jih oseba nima pod kontrolo...

Očitno sem po naravi nagnjena k večji možnosti za gojenje raznoraznih obsesij. Kakšna stvar me lahko v trenutku tako obsede, da ne morem biti več brez nje oz. ne mislim na nič drugeg kot na to. Pridejo trenutki ko postanem popolnoma obsedena s kakšno hrano, ki jo obožujem. Npr. postanem obsedena z neko posebno vrsto sladoleda in potem ne morem več brez njega. Jedla bi ga vsak dan, znova in znova...in to tudi dejansko počnem, dokler se ga ne preobjem oz. ga zamenjam z neko novo obsesijo. Včasih postanem obsedena tudi s kakšno televizijsko nadaljevanko (nazadnje sem pogledala dve sezoni Prison breaka v enem tednu, da o Gray's Anatomy sploh ne govorim) ali pa s kakšno dejavnostjo. Imela sem obdobje ko sem bila tako obsedena s tekom, da sem šla teč dvakrat na dan, v vsakem vremenu, celo v temi po gozdu. Sliši se creapy sej vem. Včasih postanem obsedena tudi s kakšno osebo, pa naj bo to prijateljica ali pa kakšna simptija. V primeru prijateljice se to kaže tako, da grem z njo skoraj vsak dan na kavo, da se večkrat na dan slišiva po telefonu, da želim z njo deliti vse in se čim več z njo družiti. Popolna obsedenost torej. Pri fantih pa je ponavadi tako, da me nekdo popolnoma nepričakovano z nečem očara oz. čisto prevzame in potem v mislih napletam vse možne zgodbice o najini prihodnosti, kako bi skupaj preživljala življenje in torej nanj mislim 24 ur na dan. Ampak ponavadi gre samo za neke simpatije, ki po tednu ali dveh minejo....pa da ne boste mislili, da tem tipčkom te obsesije tudi na ven izkazujem...nisem kakšen stalker ali kaj podobnega:)Gre predvem zato, da mi nekdo lahko nenormalno hitro spodnese tla pod nogami. Seveda pa ne morem mimo tega, da sem vedno znova obsedena s kakšno pesmijo, ki jo potem celo več tednov neprestano poslušam na repeat, dokler je enkrat ne morem več slišati oz. kot že prej rečeno najdem kakšno novo, ki mi je še bolj všeč.

Moja trenutna glasbena obsesija: Maroon 5 - Won't go home without you

Ni komentarjev: