sobota, 19. januar 2008

Nazaj v 40. in 50. leta








Včeraj sem si pogledala film Atonement s Kiero Knightley v glavni vlogi in moram priznati, da me je presenetila. Nikoli se mi ni zdela posebej simpatična ali celo lepa....preprosto me ni pritegnila. Toda moje mnenje se je spremnilo. Film se mi je zdel odličen in s svojo vlogo Cecilie me je navdušila. Navdušena pa sem bila nad samim okoljem in časom v katerem se je zgodba odvijala (Velika Britanija med 2. svetovno vojno) in pa kostumografija. Že od nekdaj so me namreč privlačili oz. bolje rečeno zanimali liki žensk tistega časa. Porcelanasta polt, valoviti speti ali paž lasje, rdeča šminka, krila z visokim pasom in prosojne bluze in seveda cigareta kot obvezen modni dodatek. Čeprav je Kiera na prvi pogled najbolj nežna kot ženske, ki jih bo omenjala in zame predstavljajo oz. poosebljajo izgled fatalke, pa se pod njeno krhko zunanjosti vsekako skriva tisto nekaj kar jo uvšča na tale moj seznam.





Med take misteriozne, na zunaj hladne in nedostopne ter navznoter čutne in strastne, ženske zagotovo spada tudi britanska pevka Sophie Ellis Bextor. Obožujem njen najnovejši single Today the sun is on us...sm ga želela pripeti k tej objavi pa mi nekako ne uspe. Sm še nova v teh stvareh, tko da se moram to še naučiti:)

Zagotovo pa ne smem pozabiti na mojo najljubšo fatalko mlade generacije Scarett Johansson. Sicer jo obožujem v filmu Lost in translation vendar si ne morem kaj da ne bi omenila njene podobe v filmu The Black Dahlia.

4 komentarji:

Princess pravi ...

Nice pictures. I love nice clothes. Glad to see your blog.

Sunshine pravi ...

ja, tudi jaz imam doma ta film, ampak nekak nimam časa, da bi ga pogledala.. baje je dober, kaj praviš?

stella pravi ...

hey princess, thanks for stoping by:)Nice clothes...that makes two of us!!

stella pravi ...

alia film mi je bil ful všeč in res priporočam!!!Zdi se mi tak romantičen, mal misteriozen, zasanjan