četrtek, 31. januar 2008

Kameleonke


Odločila sem se, da vam predstavim moje najljubše manekenke.Absolutno na prvem mestu je Gisele Bundchen, zato bom njo pustila za konec. To sceno spremljam že od kar pomnim, vse skupaj pa se je začelo s Cindy Crawford in Madonno. Obožujem modo in vse kar je povezano z njo in če bi imela možnost izbire kaj bom v naslednjem življenju, bi si želela biti manekenka ali pa ženska s popolno postavo, smislom za modo in neusahljivo denarnico...hm, torej si v naslednjem življeju želim postati Victoria Beckham:)No pa sej to niti ne bi lo tok slabo...druženje z vsemi svetovnimi zvezdniki, moj mož bi bil seksi David...no ok, k njej se bom tudi vrnila enkrat drugič. Moda je velik del mojega življenja, čeprav morda navzven to ni ravno videti. Tisti, ki me poznajo malo bolje, vedo, da sem vedno z vsem na tekočem in da kar nekaj denarja zapravim za modne revije. Včasih me celo katera prijateljica povpraša za kakšen nasvet, vendar pa kljub vsemu težko rečem, da sem vedno oblečena po zadnji modi...ker nisem. Verjetno zato, ker nimam ravno popolne postave in si vsega ne morem ravno privoščiti. Verjetno se tudi bojim preveč izstopati. Vem pa kaj je modno in sem običajno pred časom, vsaj kar se Slovenije tiče, glede tega kaj mi je všeč. Globoko v svoji notranjosti sem totalna fashionista in zdi se mi, da bo počasi to tudi prilezlo na plano. No, pa da se vrnem k mojim kameleonkam. Začela bom z NATASHO POLY. Punca je stara 23 let, prihaja iz Rusije, njen priimek pa je v resnici Polevshchikova. Dela za angencijo Model, najbolj pa je poznana po svojih čudovitih, dolgih nogah. Svojo manekensko kariero je začela leta 2004, po tem ko je bila odkrita na enem izmed ruskih lepotnih tekmovanj. Leta 2007 jo je spletna stran models.com uvrstila na 7 mesto izmed 50-ih svetovnih manekenk. Nastopala je v reklamnih kampanjah za Gucci, Louis Vuitton, lanvin, Roberto Cavalli, Sonia Rykiel in Dolce & Gabbana, na modnih pistah pa je hodila za Balenciago, Alexandra McQueen, Chanel, Gucci, Versace, Victoria's Secret, Fendi, Alberto Ferreti, Christana Dior, Givenchy, Valentina in mnoge druge. Do sedaj je bila že sedemkrat na naslovnici Vogua. Včeč mi je predvsem zato, ker ni pretirano suha in ker se kljub temu, da v vsakdanjem življenju izgleda dokaj običajno, lahko v naslednjem trenutku spremeni v divo. Deluje kot nežna, sramežljiva punčka, toda brez problema se prelevi v vam žensko. V katerikoli vlogi deluje prepričljivo in to je po mojem mnjenju zelo pomembno.


















Ni komentarjev: