sreda, 23. januar 2008

Remembering Heath Ledger


28- letnega avstralskega igralca so včeraj našli mrtvega v njegovem stanovanju na Manhattnu. Fant je ležel gol na tleh, z obrazom navzdol, poleg postelje pa so našli uspavalne tablete. Govorice, da je naredil samomor, njegova družina zanika. O tem kaj se je v resnici zgodilo bodo ugotavljali drugi, lahko pa samo povem, da me je novica res presenetila in šokirala. Predvsem zato, kes se mi ni zdel posebno labilen igralec oz. se o kakšnih njegovih škandalih ali početju v zasebnem življenju ni veliko pisalo (ni posebej izstopal) in zato ker je za sabo pustil 2-letno hčerkico Matildo. Glede na to, da je film Brokeback Mountain eden mojih najljubših, mi je bil vsekakor najbolj všeč prav v tej vlogi, moram pa omeniti tudi ostale njegove vloge v filmih Brata Grimm, A knight's tale (ki se je nedavno predvajal celo na naši televiziji) in 10 Things I Hate About You. Heath je bil zagotovo eden tistih igralcev, ki so obetali in res ga je škoda. Vedno se mi je zdel tak mal surov (verjetno zahvaljujoč hripavemu avstralskemu glasu in skuštranim lasem), ampak v notranjosti pa totalno nežen. Imel je nekaj simpatičnega na sebi kar me je ful pritegnilo, čeprav mi ponavadi takšen tip moških ni všeč. Ne morem verjeti, kako me včasih kakšne takšne stvari pretresejo. Vsak dan namreč umira na tisoče ljudi in niti ni bil eden mojih najljubših igralcev, toda vseeno mi je hudo za njim.

1 komentar:

Shia JeZeBel pravi ...

Ja, prov grozno je, kaj se dogaja s tole našo in malce starejšo generacijo ... V zadnjih mesecih je šlo toliko mladih talentiranih ljudi, da me je kar groza. Kar se tiče pa Heatha, men je bil najbolj všeč v 10 reasons why i hate you ... Simply charming, the way he was singing "you're just too good to be true" on stadium ...