petek, 25. januar 2008

Fashion detector


Tokrat bo na tapeti igralka Katherine Heigl. Punca, ki jo najbolj poznamo kot Izzy iz meni ene najljubših nadaljevank Gray's Anatomy, je svojo kariero začela kot otroška manekenka. Kot 9-letna deklica je posnela celo tv oglas za kosmiče, ki so ga predvajali po vsej Ameriki. Revija Maxim jo je uvrstila na 14. mesto stotih najbolj seksi žensk na svetu leta 2007, po rodu pa je pol Irka in pol Nemka. Na prvi pogled morda res izgleda kot plehka blondinka toda sodeč po raznih tv intervjujih in video posnetki paparazov, ki so ji neprestano za petami, je Katherine vse prej kot neumna in izredno simpatična. Ne morem ravno reči, da je odlična igralka, ker bi s to uvrstitvijo naredila krivico tistim, ki so po mojem mnenju resnično odlične igralke (Julia Roberts you know who I mean:), toda ima potencial. Sicer si s takšnimi vlogami kot je bila v filmu Knocked Up ne bo ravno ustvarila kakšnega obetajočega rezimeja, toda nekje je pač treba začeti. Toda roko na srce, v Gray's Anatomy je odlična in zaenkrat si jo bom v spomin vtisnila predvsem v tej vlogi. No, ampak kar je trenutno bolj pomembno, je njen videz. Tale Heiglova ima definitivno odličen smisel za modo ali pa vsaj dobre svetovalce. Z vsako novo fotografijo jo bolj obožujem!Ni looka v katerem mi ne bi bila všeč in z izborom najboljših sem imela kar nekaj težav. V prostem času je večinoma v jeansu, ki pa ga kombinira s simpatičnimi bluzicami, jopicami. Udobna oblačila, ki so vseeno skrbno izbrana in izgledajo šik.






Neurejene je ne boste videli! Kar pa se tiče večerne toalete, je prava diva. Glamurozne obleke v stilu klasičnega Hollywooda, kjer je živo rdeča šminka obevezen modni dodatek.





Popolna postava, rdeče ustnice, ki še poudarjajo njej ogromen bel nasmeh in čudoviti dolgi blond lasje. Moj prvi vtis o njej je bil, da je še nekoliko sramežljivo dekle, ki ni čisto vajena hoditi v visokih petah (bolj fantovski tip dekleta, ki se najbolje počuti v jeansu in supergah) in se na slavo še privaja, toda kako zelo sem se zmotila. Pod žarometi se počuti kot doma, obožuje nakupovanje ličil in uživa v lepih oblekah. Ste vedeli, da kadi? Sama ji tega ne bi nikoli pripisala, saj se mi zdi, da se nikotinskim užitkom večinoma predaja samo določen tip ženske (samozavestne, morda celo čutne, seksi, s hripavim glasom...)in ona mi vsekakor ne deluje tak tip. Očitno torej res drži, da tiha voda bregove dere.

1 komentar:

Shia JeZeBel pravi ...

Men je bla ona huda v Roswellu :-)Sej je igrala tm tut a ne? Drgač pa ja, je taka klasična holivudska lepotica, tko Marilyn Monroe stil. Všečna zelo :-))