torek, 29. januar 2008

HELP!

Trenutno sem v enem takem čudnem življenjskem obdobju. Mogoče na moje razpoloženje vpliva tudi tole vmesno obdobje... zdi se kot da gre zima že počasi h koncu, a obenem pomlad še ne pride tako kmalu. Vmesnih obdobij ne maram. Ne maram jeseni, ker sem enkrat preveč oblečena, drugič spet premalo. Ne maram jesenske megle in dežja. Edina pozitivna stvar jeseni je moj rojstni dan:)Niti nisem ravno fan pomladi. Tudi takrat imam problem s tem kaj obleči in spet ista vremenska pesem kot jeseni. Čeprav mogoče vse to velja bolj za zgodnjo pomlad...pozna pomlad (s tem mislim predvsem na mesec maj) niti ni tako slaba. Vsi, ki me malo bolj poznajo vedo, da takoj ko nastopi prvi teden v januarju, neham kupovati zimska oblačila in začnem raziskovati modne trende in kolekcije pomlad/poletje. Od takrat naprej gredo stvari samo še navzgor, naproti poletju. Poletje je moj najljubši letni čas. Sonce in morje je vse kar rabim za preživetje... no to je bilo rečeno bolj v grobem... seveda rabim tudi prijatelje, družino, NORDA, potovanja, ŠOPING...ampak sonce in morje sta osnovni pogoj za dobro počutje. Pri meni je tudi na splošno v življenju tako, da so stvari črne ali bele... sivine ne poznam. Ali nekaj ljubim ali pa sovražim, ali je decembrska, praznična, zasnežena zima ali pa je vroče, julijsko, poletno sonce. Torej, da se vrnem k bistvu... ta vmesna obdobja me dotolčejo. Z mislimi sm še vedno nekje na Tajskem, po drugi strani že zavzeto sanjam in načrtujem naslednje potovanje. Spet sem v tisti fazi ko se sprašujem o svojem življenju-o študijskih in poklicnih ciljih, o pomenu prijateljstva oz. o tem kdo je v resnici moj pravi prijatelj in kdo samo takrat ko me potrebuje. Sprašujem se o tem, kakšna je moja vloga v službi, kaj si mislijo o meni ali so sploh zadovoljni, ali sploh kaj napredujem. Ali tudi mene tam nekje čaka sreča v ljubezni, nekdo, ki si me zasluži in jaz si zaslužim njega. Na splošno mi popolnoma nič ne manjka in večinoma sem v življenju srečna, toda vsake toliko časa pride obdobje dvomov. Morda obdobje ko položimo karte na mizo in potegnemo črto. Če bi morala opisati svoje trenutno razpoloženje z eno besedo, bi bila to BLAAH.
Rabim sonce, rabim šoping, rabim spet kakšno potovanje... in seveda rabim flirtanje in kakšen kompliment, da se mi ponovno dvigne samozavest in se mi odvali kamen od srca, da še obstaja upanje zame in da ne bom končala sama, ostarela in zagrenjena. Ja sej vem da tole zveni mal pretirano, sam včasih se res prašujem. Prijateljica mi je rekla, da potrebujem eno theme song oz. spodbudno pesem. Ima kdo kakšen predlog? Moje prve asociacije: Don't cha od Pussycatdolls in Three little birds od Marleya... sam se mi zdi da so to preveč take očitne pesmi. Iščem nekaj izvirnega, zabavnega in optimističnega:) Danes sem si za začetno vzpodbudo kupila najboljši čaj na svetu, ki sem ga enkrat čisto po naključju naročila v enem lokalu in ga po raznih trgovinah iščem že nekaj let. Danes sem ga našla- predstavljam vam Twinings Voyage Brazilian baia(mešanica črnih čajev z okusom kakavovih zrn, vanilije in kokosovih cvtov).

Ni komentarjev: