sobota, 19. januar 2008

Fashion detector





















































Še ena stalna rubrika, ki se bo pojavljala na mojem blogu. Idejo za to sem dobila med pomivanjem tal po hiši...ja ok, vem da se sliši malo čudno ampak med opravljanjem hišnih opravil moji možgani delujejo s polno paro in že večkrat se je zgodilo da se je tako rodila kakšna dobra zamisel ali pa samo ideja kaj bi mogoče lahko zvečer oblekla za ven:)



Katie Holmes

Čast prve gostje v moji rubriki bo pripadla Katie Holmes. Mlade dama, ki je svojo kariero začela kot Joey v Simpatijah, je zares postala opazna šele ko se je poročila z gospodom Cruisom. Od nekdaj je veljala za lepotičko, toda njen stil oblačenja ni nikoli posebno izstopal. Vse pa se je spremenilo leta 2007. Začela se je družiti z modno obsedenko Posh (Victorio Beckham) in njen stil se je za 100 procentov izboljšal. Sicer moramo priznati, da je imela tudi že v preteklosti nekaj bleščečih trenutkov, ko je s svojim stylingom zadela v polno, toda tokrat gre zares. Punca se je postrigla na paža (obožujem njeno pričesko, kar pa mi je najbolj všeč pri vsem pa je, da sta z njeno malo Suri naravnost identično postrižene-how cute is that) in stvari vzela v svoje roke. Čeprav z novo pričesko izgleda bolj punčkasto, pa je njen novi stil oblačenja vse prej kot to. Prej nedolžne, mladostniške cunjice je zamenjala za seksi, samozavestna, zrela modna oblačila največjih designerjev in sploh ni dvoma, da ji vse to neizmerno pristaja. Da niti ne omenjamo, da ima svoj lastni stil že celo mala Suri, ki velja za najbolj modno ozaveščeno dojenčico v Hollywoodu. Bravo Katie, navdušeni smo nad tvojim novim stilom!

3 komentarji:

Shia JeZeBel pravi ...

I adore Katie! Z vsakim letom je lepša, da o mali "future supermodel" Suri sploh ne govorim! Ima pa Katie eno napako in sicer Tom Cruise-a ob svoji strani, ki ji nedvomno kvari image-e ...

stella pravi ...

hey shia,tnx da si se oglasla na mojem blogecu:)Jst vsak dan nestrpno čekiram tvojga in čakam nove objave!Glede Katie se pa strinjam, zato si je pa tudi zaslužila častno prvo mesto v rubriki fashion detector

Shia JeZeBel pravi ...

@ stella: you're welcome, sem te dala med linke, tko da bom dnevno čekirala kako se objave množijo :-) isn't it exciting!! :-)) welcome ;-))