četrtek, 26. november 2009

Thanksgiving


Ker se bliža ameriški praznik thanksgiving ali po naše zahvalni dan bi rada samo povzela za kaj vse sem v letošnjem letu hvaležna. Se mi zdi šele ko tako narediš pregled se resnično zaveš kako srečen si!
Hvaležna sem za svoje zdravje, zdravje svoj družine in prijateljev. Hvaležna sem za vse srečne trenutke s prijatelji in družino. Hvaležna sem za vse svoje bližnje, ki so vedno ob meni. Hvaležna sem, da sem letos obiskala Benetke, Rim in Indonezijo. Hvaležna za nepozabne stvari, ki sem jih doživela v Indoneziji. Hvaležna sem, da imam prijatelje s katerimi lahko potujem. Hvaležna sem za vse dobre žure in koncerte, ki sem jih letos obiskala. Hvaležna sem, da sem bila za kratek čas spet zaljubljena. Hvaležna sem za svojo službo in sodelavce na Hopla. Hvaležna sem, da sem dobila priložnost pisati za Modno. Hvaležna sem za dobro hrano, dobre knjige, filme, serije in glasbo. Hvaležna sem za vse nove odlične ljudi, ki sem jih spoznala in so se usedli v moje srce. Hvaležna sem, da si lahko finančno privoščim stvari. Hvaležna sem za svojega kužka, ki je zdrav in vesel. Hvaležna sem za vsa tveganja, ki sem jih tvegala. Hvaležna sem za vse male nepozabne trenutke in stvari, ki ostanejo za vedno. Hvaležna sem za tale blogec, kjer si lajšam dušo in hvaležna sem za vse druge bloge, ki jih prebiram in mi polepšajo dan. Hvaležna sem za Urško in njen blog, ki sta kar nekako postala moj vsakodnevni ritual:)Hvaležna sem za vse dobre in slabe stvari, saj so me naredile in me delajo to kar sem!

Ni komentarjev: