četrtek, 19. november 2009

I LOOOOOVE EROS RAMAZZOTI!!!!!


Včeraj sem bila na koncertu Erosa Ramazzotija. Sicer sem bila že prej fenica, ampak včeraj sem se pa zaljubila!!! Tip je glasbenik z veliko začetnico, res ima super glas, noro igra kitaro, dober žur je naredil, s svojimi komentarji zabaval publiko, poleg tega je pa definitivno najbolj hot tip kar sem jih v živo videla v svojem življenju!!! Definitivno eden najboljših koncertov v mojem življenju, če ne kar najboljši:) Celo se je nekaj trudil govoriti slovensko, kar je bilo prav simpatično...govoril je hvalala:)In tudi publika je bila super, saj so znali vsa besedila na pamet. Edina pomankljivost je bila ko je vmes govoril italijansko in ga na žalost nisem razumela-bo treba spet malo obnoviti tole mojo italijanščino:)Odličen koncert res!!!
Najbolj mi je bil simpatičen tale komadič, ki ga prej nisem poznala. Posnetek je sicer iz koncerta v Zagrebu, ampak drugega nisem našla:)

1 komentar:

Urška pravi ...

Waaaa, na Erosu si bila...
en moj prijatelj je tudi bil in mi je razlagal danes kako je bilo in mi kazal posnetke ki jih je naredil...
je rekel, da je sicer bilo kao prepovedano snemat, ampak njemu so kljub temu uspeli res super posnetki...
in ja, žal mi je da nisem šla. Eros mi je od vedno zelooo všeč...mi je bil in mi tudi verjetno vedno bo!

Ampak se mi je zdela cena vstopnice vseeno malce previsoka...no če bi res hotela it oz.da bi bila neka res ogromna oboževalka, bi napraskala denar ne glede na to koliko bi bila vstopnica...ampak glede na to, da moje finančno stanje trenutno ni najbolj rožnato, sem pač morala koncert žal preskočiti!