sreda, 18. november 2009

Teenager again


Juuuupi, naslednji petek grem na koncert Backstreet boys v Zagreb. Kot najstnica sem bila njihova velika oboževalka in moja največja želja je bila, da bi šla na njihov koncert. Ta želja se mi bo sedaj končno uresničila in že komaj čakam!!! Še danes so ena mojih najljubših skupin in si z veseljem zavrtim kakšno njihovo pesem:) Verjetno bo populacija, ki bo prevladovala na njihovem koncertu moje starosti, saj jih verjetno današnja generacija najstnic sploh ne pozna. Moram malo pobrskati, če bom slučajno našla plakate, ki sem jih že takrat izdelala z njihovim napisom in pa kakšnega medvedka, da jim ga bom vrgla na oder hehe...no seveda se hecam, saj nisem več najstnica in bi jim verjetno prej na oder vrgla kakšne tangice, pa mislim, da bi jih bili tudi fantje, ki so sedaj že v tridesetih, veliko bolj veseli kot pa medvedka ;)Drugače mi je bil pa od njih vedno najljubši Nick in sem bila prepričana, da če se bova kdaj srečala v živo, se bo takoj zaljubil vame in bova srečna do konca svojih dni (kdo ve, morda naju bo pa Zagreb res združil hehe)kasneje pa sem postala Kevinova oboževalka, saj je bil najbolj zrel med njimi,že pravi moški;)Kevin sedaj na žalost ne nastopa več z njimi, ker se je ustalil in vodi srečno družinsko življenje.Škoda, brez njega ni isto!!!Backstreet boys so ZAKON!!!!Moja najljubša pesem je Quit playing games, sledijo pa ji Drowning, Incomplete, I'll never break your heart in še številne druge.

2 komentarja:

Urška pravi ...

Aaaaa...ow maj gad....a res greš na Backstreet Boys? :D ej veš da sem tudi jaz razmišljala da bi šla na njihov koncert v Zagreb! :D Sem na MTV Adria celo videla, da imajo nagradno igro in da bodo dva odpeljali na koncert v Zagreb! :) Sicer nisem bila nikoli neka velika oboževalka, ampak so mi bili pa vedno kul...in tudi njihove pesmi, večina mi jih je bila ful dobrih. Nisem ravno sanjarila od njih ampak če sem že, potem sem o Kevinu! :D On mi je bil najbolj všeč..medtem ko mi je šel Nick od vedno malce na živce... :D sploh takrat ko je hodil s Paris Hilton je pri meni dobil en velik minus! :D Pa tudi Brian mi je bil ful tak cute... :) drgač pa so mi bile njihove pesmi res dobre...novih zdej sicer ne poznam nič, ampak te stare pa so mi super...haha, prav spomnim se tiste pesmi GET DOWN! Kako so plesali...hahahaha, super ej!
Pa všeč mi je Shape of my heart, Drowning, Incomplete, Show me the meaning of being lonley, I Still, As long as you love me...hahaha, ok po tem kar zdej naštevam bi si lohk vsi mislili, da sem njihova oboževalka ker poznam vse komade! :) Ma ja, super so mi...in ful sem vesela da greš izpolnit svoje najstniške želje! :)

Jaz sem jo že izpolnila...meni so bili namreč najbolj všeč The Kelly Family...obsedena sem bila z njimi...dobesedno! In sem bila na vseh koncertih ko so bili v Sloveniji... :D in če povem po pravici, bi zdej takoj šla še enkrat na njihov koncert, ampak ne vem če sploh še obstajajo...za stare čase! Super bi bilo! :) Podoživljanje tiste otroške, najstniške zasanjanosti...ahhh, kako je bilo lepo! :)

In ja, pričakujem izčrpno poročilo o tem kako bo na koncertu, predvsem če se bosta z Nickom zaljubila na prvi pogled! :)

stella pravi ...

hehehehe izčrpno poročilo seveda sledi...sploh tisto o ljubezni na prvi pogled;) Jaz sem bila tudi na koncertu od Kelly Family, me je takrat peljal stric in sem ful uživala!!! Veš, da se je meni Nick tudi malo zameril zaradi Paris...obupna je!!! Res ne morem verjet, da jih bom končno videla v živo...jupiii:)