torek, 10. november 2009

Alles kann besser werden!!

I love Xavier Naidoo...I always have!!! Definitivno eden mojih najljubših glasbenikov vseh časov!!Njegovo kariero spremljam že od vsega začetka in ena od mojih največjih želja je, da bi šla enkrat na njegov koncert. Vse česar se dotakne se spremeni v zlato in ni komada, ki mi ne bi bil všeč. Posledično seveda tudi obožujem Sohne Mannheims:)Tale Xavier pa tudi ni napačen kot tip...nekaj ima na sebi, kar ga dela skrivnostno privlačnega...oči in ustnice ter vsekakor glas!!

2 komentarja:

Urška pravi ...

Jaaaa, Xavier Naido...ahhh! Kak glas...zakon je! Jst ga tud že od začetka spremljam... res mi je všeč. Pa Söhne Mannheims...se spomnim, ko sem prvič slišala njihovo pesem Wenn ein Lied...tolk da se nisem zjokala. Res, prav znajo zbuditi vsa čustva v tebi...obožujem jih! :D in pol naj kdo reče, da nemščina ni lep jezik za takšne baladice :D

stella pravi ...

hehe ja večini mojih prijateljev se nemščina zdi en tak trd,nesimpatičen jezik, meni pa se zdi prav super! Rada imam nemščino in nemško glasbo;)