sreda, 18. november 2009

Bojevniki svetlobe

Upam, da sem tole pravilno prevedla:)Nemška skupina Silbermond je zakon...nikoli ne razočarajo, tudi s svojo novo pesmijo Krieger des Lichts niso!!! Punca ima noro dober glas!!!

2 komentarja:

Urška pravi ...

Wiiii, spet si nalepila nekaj kar je všeč tudi meni... :D

Silbermond so super!!! Meni je še vedno najbolj všeč Das Beste...to lahko poslušam na repeat! :D Pa Symphonie, pa to sodelovanje ki so ga imeli s Curse...Biss zum Schluß...sam tukaj pri tej pesmi mi je všeč samo refren, ko poje ona! Kako se že kliče punca? Se mi zdi da Stefanie!...pa Irgendwas Bleibt mi je tud ful lepa...ah vse so mi lepe! Res še ena super glasbena skupina...
enkrat ko sem bila v Berlinu so imeli ravno takrat koncert tam...ampak nisem mogla it, ker je bilo že razprodano...aaaaaa, če bi vedela prej....ampak sem izvedela šele takrat ko sem prišla v Berlin, ko sem videla plakate! Ampak si pa prav želim en dan it na njihov koncert...

stella pravi ...

Ja, res so super. Tudi meni so všeč vsi ti komadi, ki si jih naštela...ob njihovih baladah dobim kar kurjo polt:)Res bi jih bilo lepo enkrat videti v živo, ker razturajo...sploh bejba za katero nimam pojma kako ji je ime, ampak mislim, da je res Stefanie:)