torek, 17. november 2009

Sanje


Ponavadi zelo veliko, zelo živo in predvsem nenavadno sanjam. V sanjah jočem, se skrivam, me je strah, kričim, se smejem in tudi seksam...ja seks je še kako živ in ima na koncu vedno happy ending hehe:)Najpogosteje sanjam, da sedim na tleh in okrog mene so kupi čevljev, brskam med omarami in policami čevljev, skratka čevlji, čevlji, čevlji. Te čevlje ponavadi vidim čisto živo, natanko kakšen model so, ampak to niso recimo čevlji, ki sem jih že v resničnem življenju gledala v kakšni trgovini. Morda bi si morala te modele čevljev zapomniti in narediti svojo kolekcijo:)Zelo velikokrat tudi sanjam, da se skrivam in bežim pred nekom, ki strelja naokrog toda nikoli ne zadane mene. Ponavadi se sanje kjer se strelja dogajajo na Kubi...pojma nimam zakaj! Dostikrat pa se tudi zgodi, da sanjam kako moja mami vara očija...kar se mi v resničnem življenju prav tako zdi popolnoma neverjetno. In vedno je tako, da jo potem jaz obsojam, jo zaradi tega sovražim, nočem imeti več opravka z njo. In vse je neverjetno živo. Velikokrat sanjam kar cele zgodbe, včasih sanjam celo v tujem jeziku (ponavadi v španščini, čeprav špansko v resničnem življenju ne govorim:), sanjam da sem moškega spola, sanjam o ljudeh, ki jih ne poznam, ampak v sanjah živo vidim njihove obraze. Ponavadi sem pod vtisom kakšnih še posebej močnih sanj potem še cel dan. Če so lepe sem vesela, če so grozne sem žalostna. Tudi če sanjam o kakšni resnični osebi iz mojega življenja potem še ves dan o tej osebi premišljujem in jo imam v glavi. Tudi danes je eden tistih dni, ko sem že cel dan pod vtisom lepih sanj. Ne bom šla preveč v detajle, lahko samo izdam da sem sanjala o resničnem fantu iz svojega življenja in da sva se imela v sanjah super:)Pri vsem tem pa je najbolj zanimivo to, da v resničnem življenju nikoli nanj ne pomislim kot kaj več kot na prijatelja, v sanjah pa je bil precej več hehe. Danes je dober dan!!!

2 komentarja:

Urška pravi ...

Haha...mogoče pa so ti sanje dale en namig? :D Kljub temu da ga vidiš samo kot prijatelja, mogoče podzavestno nanj gledaš tudi drugače...pač kot na malce boljšega prijatelja :D

Joooj, sanje...ja, ja, jaz sanjam skoraj vsako noč, malokrat se zgodi da ne bi nič sanjala...in res, očitno mora še ponoči moja domišljija delati sto na uro! Vsako jutro ko se zbudim bi lahko kar prijela zvezek in začela vanj vpisovati svoje sanje...in nastale bi prav smešne zgodbice! :)

na srečo je tistih groznih sanj bolj malo, ampak ko pa sanjam nekaj groznega, potem je to res tako grozno, da se ne morem še cel dan pomiriti! :( najbolj grozno je kadar sanjam, da se nekaj slabega zgodi s kom, ki mi je blizu :( takrat jočem v sanjah in se zbudim popolnoma uničena in zapsihirana...

ampak ko sanjam kaj lepega, kar je 90% mojih sanj, takrat pa...aaaah, takrat si želim da se ne bi zbudila! :) takrat si želim, da bi ponovno zatistnila oči, zaspala in sanjala nadaljevanje! :)

najbolj pa mi je grozno, da sanjam nekaj lepega, da sem z nekom, s katerim si želim bit in ko že pride do akcije, ko začne postajat vroče, se sanje kar obrnejo in začnem sanjati nekaj drugega...aaaa, takrat se potem hočem kar zbudit, ker je brez veze, da sanjam nekaj drugega! In potem se res zbudim in sem jezna in si govorim:"Ok, zdaj boš zaspala in sanjala od tam naprej, od tam kjer sta končala! Tega fanta boš položila in pika...vsaj v sanjah, če ne že v realnem življenju!"

stella pravi ...

hehehe jaaa tudi meni se velikokrat zgodi, da ravno ko stvari začnejo postajati zanimive, se zbudim oz. začnem sanjati kaj drugega. Potem hočem na silo sanjati nadaljevanje ampak ne gre:( Škoda, vsaj v sanjah bi ga lahko imele hehe