sobota, 14. november 2009

30 seconds to mars

Sem velika in zvesta fenica skupine 30 seconds to mars! Njihova prejšnja plata je bila moja uspavanka vsak večer skoraj pol leta in sem mnenja, da je Jared Leto ravno tako dober glasbenik kot igralec, da sploh ne izgubljam besed o tem, da je totalno hooootttt!!! So ena redkih skupin, ki tudi s svojimi spoti vedno znova navdušijo in prav nikoli ne razočarajo. Pravi mali filmi in umetnine zase!!!Tako je tukaj tudi njihov novi spot za pesem Kings and Queens, ki je po mojem mnenju fenomenalen:)

4 komentarji:

Urška pravi ...

Jaaaaa....ena izmed mojih najljubših skupin! Nimam besed za njih...preprosto fantastični so. Ko sem prvič slišala pesem The Kill, sem se zaljubila na prvi "sluh" :D In obsedena, ampak res obsedena, sem bila in sem še vedno s pesmijo A BEAUTIFUL LIE! Ta pesem ima res tako moč, tak pomen zame, da si jo bom zapomnila za celo življenje!

in komaj sem že čakala njihove nove umetnije...in jaaaa, končno smo jih dočakali! Res, enkratna glasba!

stella pravi ...

hehe res imava za določene stvari podoben okus in podobne poglede na stvari...to mi je všeč:)Me veseli, da sva postali taki blogerski prijateljici;))

Urška pravi ...

Ja, se pač najdemo ljudje, ki smo si res podobni, ljudje ki imamo podoben okus za določene stvari, ki imamo podobne sanje, podobne poglede na svet...in zanimivo da smo se našle prav preko bloga! :) me res veseli, da sem naletela na tvoj blog...ga vedno zelo rada obiščem in vedno imam občutek da pravzaprav berem svoj blog, svoje misli...res, včasih mi moje misli polagaš direkt v tvoje objave :)

stella pravi ...

hehe tudi jaz večkrat na dan pridno obiščem tvoj blog v pričakovanju nove objave, ki mi bo ali polepšala dan, mi dala misliti, vlila upanja ali pa me preprosto nasmejala. Hvala ti za vse super poste!!!