sobota, 14. november 2009

Soulmate

Ali sem naivna, ker verjamem v sorodne duše, v to, da mi je nekdo usojen, v dobro v ljudeh, v ljubezen na prvi pogled, v srečne konce, v to, da se za vsakogar najde "the one" oz. da bom našla "the one" zase? Sem naivna ker verjamem v to, da mi bo nekdo v pozitivnem smislu spodnesel tla pod nogami oz. obratno, da bom jaz nekomu spodnesla tla pod nogami? Sem naivna, ker verjamem v srečo v ljubezni kakršno vidimo v pocukranih holivudskih filmih? Sem naivna, ker verjamem, da se tudi v resničnem življenju dogaja, da se dva, ki sta si usojena, po vseh zapletih najdeta, si skočita v objem na letališču in sta potem srečna do konca svojih dni? Verjetno je odgovor na vsa ta vprašanja DA, ampak če neham v to verjeti, kaj mi sploh še ostane? Mogoče/verjetno, bom lažje živela če se sprijaznim, da teh stvari v realnem življenju ni in da življenje ni ena velika smetanova torta posuta s čokoladnimi mrvicami in češnjo na vrhu. Ne znam, ne morem, nočem se s tem sprijazniti...o nečem moram sanjati, pa čeprav bom na koncu razočarana...moram!!

3 komentarji:

Urška pravi ...

In spet...I feel your "pain"! :) razmišljam popolnoma enako.

ampak tako pač je...jaz se sploh ne sprašujem več ali so to samo pobožne želje, ali sem naivna in podobno...raje uživam v teh sanjah! In mislim da je prav da človek sanja, da tako razmišlja...potem ga vsaj nekaj drži po koncu, ima nek cilj, verjame v to, da nekje res obstaja THE ONE in ga že samo ta misel spravi v dobro voljo, ga razvedri...kaj pa tisti ki ne verjamejo v to? Mogoče si prišparajo kakšno razočaranje, ampak so pa tudi prikrajšani za marsikaj...jaz rada sanjam, rada verjamem v to, in nočem niti pomisliti na to, da se te sanje mogoče ne bodo uresničile...jaz verjamem da se bodo in to je edino pomembno! :)

stella pravi ...

Urška ne vem če si opazla, ampak enkrat na mesec me nekaj prime in objavim en takle post. To je ponavadi v času pms-a ko sem še posebno čustvena in sentimentalna:) Ugotovila sem tudi, da v teh svojih jokajočih postih ponavljam, čeprav je pa vedno res kar pravim...NE SMEMO NEHATI SANJATI IN VERJETI, DA SI ZASLUŽIMO IN DA NAS ČAKA SAMO NAJBOLJŠE IN NAJLEPŠE!!!! Urška, če sanjaš imaš vsaj nekaj možnosti, da se ti katere od sanj uresničijo, če ne sanjaš nimaš ničesar...prepričana sem, da se bo nama vsaj nekaj sanj uresničilo:)

Urška pravi ...

Hahahaha....no, sej si verjetno tudi ti opazila, da tudi jaz vsake toliko objavim kaj podobnega..no, jaz navadno stokam kako mi je hudo, kako bi rada spremembe in podobno...in navadno pride to res v času pms-ja :D

In ja, jaz isto pravim..če nimaš sanj, nimaš ničesar...in prav je da sanjaš in si zadajaš nove in nove cilje...ah, to je takšna tematika o kateri bi lahko še in še govorila in razglabljala :D