nedelja, 8. november 2009

Happy birthday...to me!!!


Danes sem dopolnila 25 let. Lepših 25 let si ne bi mogla želeti! Imam super družino (včasih so tudi precej tečni;), najboljše prijatelje, ki si jih človek sploh lahko želi, delam kar imam rada, večino ciljev, ki sem si jih zastavila sem dosegla, veliko potujem, redno si privoščim malenkosti, ki me osrečujejo...nič mi ne manjka, srečna sem! Vseeno pa se ne bi branila, če bi se mi uresničila katera od želja iz mojega letošnjega rojstnodnevnega seznama: Želim si sneg, potovati v Avstralijo, lososov suši, zvečer pogledati v nebo in videti zvezde tako kot sem jih v Indoneziji, hiško ob morju, jadrati, novi D&G parfum Nr.3, Balmain suknjič, Diane von Furstenberg oblekico, Chanel torbico, Louboutin čeveljce, šoping v Londonu, drog za striptiz, tekaško stezo (napravo) v svoji sobi, spoznala bi rada Britney Spears in se znašla na samotnem otoku z Joshem Hollowayjem...no, ampak dovolj bi bila pa tudi samo jagodna tortica, ki bi jo pojedla skupaj z mojimi najdražjimi:)

2 komentarja:

Urška pravi ...

Ooooo, VSE NAJBOLJŠE!!!! :)
Želim ti vse tisto, kar si si sama že zaželela (par stvari s tvojega seznama bi bile zaželjene tudi pri meni :))in še več! Najbolj pomembno pa je to, da si srečna in da uživaš v tej sreči!

Lepo praznuj!!! ***

stella pravi ...

Hvala Urška za voščilo!!!***