sreda, 31. marec 2010

Za vse prste obliznit

Ko ste prebrali ta naslov verjetno niste mislili, da bom pisala o Jennifer Aniston, še manj verjetno, da bom pisala o obleki, ki je za prste obliznit:)Obožujem Jen! Za svoja leta izgleda fenomenalno, ubijala bi za tako postavo, lasje so itak vedno perfect in tudi kot igralka mi je bila vedno simpatična! Gospodična (ne razumem kako je taka ženska še vedno lahko samska) trenutno skupaj z Gerardom Butlerjem (njega bi najraje namazala na kruh in ga pojedla...da sploh ne govorim o tem, da si neizmerno želim, da bi z Jen bila par, ker bi bila popolna skupaj) promovira svoj novi film The bounty hunter in na vsaki premieri me s svojo izbiro obleke navduši. Tale obleka Donne Karan vsekakor med vsemi zmaga! Ta obleka je za vse prste obliznit in je kot ustvarjena za njo!

Tale styling je dokaz, da punca ne rabi veliko komplicirat, da izgleda fenomenalno

Simple white...komentar ni potreben

Tale oblekica mi sicer ni nič posebnega, ampak je pa v njej za eni od zabav po premieri v Madridu skupaj s pofesionalnimi plesalkami plesala flamenko in seveda izgledala fenomenalno. Prosim če mi te čeveljce dostavite kar na dom...hvala!

Čudovita kot vedno...se mi zdi, da ji ti topli kožni toni res pristojijo, modeli z eno ramo so ji itak že od nekdaj pri srcu, v vse kar spominja na čipke sem itak zaljubljena, všeč pa mi je tudi dolžina, saj je ni strah pokazati nog in tudi prav je tako saj ima za moje pojme popolne! Te čevlje bom preprosto ignorirala!

Ampak ko že mislim, da ona pa preprosto ne more zatajiti z izborom svojih outfitov, pa gre in obleče tole. Joj Jen, se bom delala kot da te nisem videla nositi te obleke ok?

Ni komentarjev: