torek, 16. marec 2010

Kandidat A


No in če sem v prejšnji objavi updejtala stanje v zvezi s kandidatom B, mislim, da moram pojasniti tudi kaj se je zgodilo s kandidatom A po tem ko se je zdgodila tista scena, ki sem jo opisovala v enem od prejšnjih postov. No jaz njemu tega, da mi je njegova prijateljica nisem nič omenjala, je pa zato to sam omenil čez kak teden. Rekel je, da je slišal da mi je pisala njegova prijateljica in da ji je sam rekel naj to stori, ker ga je spraševala stvari o nama na katere sam ni vedel odgovora. To me je nekoliko razjezilo in povedala sem mu, da če mu kaj ni jasno v zvezi z nama naj vpraša mene, ne pa da to dela posredno preko neke prijateljice, ki je jaz niti ne poznam. Priznal je, da se ni upal teh stavri spraševati, ker se je bal, da se om tega ustrašila in "zbežala". Potem sem mu odkrito povedala, da sem v najinih druženjih uživala in se imela lepo in da sem mislila, da počasi prehajam stopnjo prijateljskega druženja in da bi naj lahko gledala na kaj več kot samo prijatelja, ampak do tega na žalost ni nikoli prišlo in ne morem se v to prisiliti. On pa mi je odkrito priznal, da sem mu všeč in da je bilo tudi njemu všeč najino druženje in da ga pogreša. Tako sva karte vrgla na mizo in če želiva biti naprej normalna prijatelja mislim, da morava za nekaj časa nekoliko ustaviti najina druženja in omejiti stike. Sedaj delava na tem...tako se je zgodba s kandidatom A dokončno zaključila in razjasnila in so vse poti odprte kandidatu B :)

Ni komentarjev: