ponedeljek, 29. marec 2010

Sranje over and out!


Upam, da bo zdaj teh mojih zateženih, zamorjenih, jamrajočih postov za nekaj časa konec. Dovolj je sranja! Ne da se mi več ukvarjati s stvarmi, ki nikamor ne peljejo in ki po nepotrebnem tratijo mojo energijo in živce. Prepustila se bom toku in preprosto dala mir. Kar bo pa bo. Končni sklep je: Če si fantu res všeč, bo naredil vse, da bi te čim večkrat videl, da bi šel s tabo na kavo, pozabil bo na to, da v bistvu noče imeti punce, da misli, da je še premlad za punco in podobno sranje...vse to so samo izgovori! Če si nekaj resnično želiš boš naredil vse, da to dosežeš. Zaslužim si, da se nekdo potrudi zame, ne pa da vse dobi na pladnju!

2 komentarja:

Urška pravi ...

Točno tako!
Ej ko berem te tvoje objave, si samo mislim:"WTF smo naredile, da vedno pritegnemo samo take tipe, ki se jim preprosto ne da potrudit?"
In najbolj grozno je to, da potem ti že izklopiš, se ne zanimaš več zanj in on se spomni čez čas da bi pa mogoče vseeno poskusil...a dej, jebi se! Aaaaaa, prav jezna sem na te šutaste tipe...
v glavnem, meni ta moj roževec še ne pomaga, tale kamenček...ampak ga tudi ne nosim najbolj pridno oziroma ne naredim koraka naprej da bi dejansko malce spremenila okolje in šla kam spoznavat ljudi, nove fante...se vrtim samo okoli starih bedakov! Tako da, sem sklenila, da zdej najprej spremenim okolje, da je treba spoznat nov folk...
in ko bom kaj v LJ, bom nabavila tale kamenček, in ti ga poslala...upam da bo tebi pomagal! :)

In ja, kaj sem hotela še povedat? :) še nekaj...ampak se zdej ne spomnim...
v glavnem, res je to, da če bi hotel nekaj naredit, da bi bil res 100% zainteresiran, da bi si razjasnil kaj bi sploh rad, bi naredil vse, da bi bil s punco, da bi bil v tem primeru s tabo! To je grozno za slišat, ampak je res tako...tudi meni je grozno slišat te besede in jih nočem slišat, ampak bolje da se prej razjasni stvari, ne da po nepotrebnem trpiš...in spet sem se spomnila na film HE IS JUST NOT THAT INTO YOU... v tistem filmu je sama resnica, sami resnični citati oziroma prigode, ki so dogajajo vsem nam! Damn it,...kdaj se nam bo že enkrat nasmehnila sreča???

stella pravi ...

Jaaa ta film sem si pogledala že ene stokrat...ponavadi prav v takih trenutkih ljubezenskih dilem:) V njem so res same resnice, ki še kako pridejo prav!

In res, prav ni fer, da imamo take uredu,luštne punce toliko težav z iskanjem enega normalnega tipa oz. da bi on našel nas, medtem ko se mi zdi, da tiste krave, zatežene, zakomplicirane vedno brez težav dobijo tipe. Ok kakšni so ti tipi je druga stvar, ampak vseeno. Res ne vem v čem je problem?? Ni fer!!! Mogoče se nas pa fantje ustrašijo, ker imamo preveč razčiščene stvari, ker vemo kaj hočemo, ker smo normalne, skulirane in tega preprosto niso navajeni oz. ne verjamejo, da smo tudi v resnici takšne oz. da takšne ženske sploh obstajajo. To sem že velikokrat slišala, da se fantje bojijo, da bi se punce, ki so na začetku čisto skulirane in normalne, potem ko so enkrat v zvezi kar naenkrat spremenile v zateženke. Tipi so res čudni!!!