ponedeljek, 8. marec 2010

Posrečene in manj posrečene Oskarjevske obleke

Začela bom s tistimi, ki so mi bile posebno všeč:

Zmagovalka večera (tako ali drugače) je bila vsekakor Sandra Bullock...mislim, da je nosila popolno obleko, njej primerno

Če bi morala izbrati obleko, ki bi jo tudi sama oblekla na takšno prireditev, bi definitivno izbrala obleko Miley Cyrus (božanska je!) ali pa...

...obleko Maggie Gyllenhal. Maggie je zakon in se mi je z vlogo v filmu Crazy heart resnično prikupila. Tudi z izbiro oblek večinoma zadane v polno :)

Božanska je bila tudi meni tako zelo simpatična Rachel McAdams v cvetlični obleki.

Navdušena sem bila tudi nad Merly Streep, ki je za svoja leta izgledala odlično (preprosto, elegantno, seksi, letom primerno...ne prenesem namreč starejših zvezdnic, ki so preveč razgaljene in se hočejo na vsak način kosati z mlajšimi kolegicami...yes Sophia Loren I'm talking to you!

Navdušena sem bila tudi nad Nicole Ritchie...urejena je do potankosti!Paris bi se lahko marsikaj naučila od nje o stilu!

Obleko Zoe Saldana pa se mi zdi ali jo obožuješ ali pa sovražiš...sama sem se najprej težko odločila v katero kategorijo jo bom uvrstila, ampak sem se na koncu odločila da je čudovita! Drugačna ampak definitly worth to remember :)

Christin Steward objavljam samo zato, ker sem resnično vesela, da so punco sfrizirali kot se za rdečo preprogo spodobi. Tudi obleka je lepa. Delati pa bo morala še na tem, da se znebi svojega zdolgočasenega in "I don't belong here" pogleda!

Obleka Cmaeron Diaz mi je bila sicer všeč samo nekoliko meje motil predel okoli pasu...nekaj manjka...

Nravnost odlična se mi je zdela tudi Queen Latifah, ki je svojo nekoliko bolj obilno postavo odlično zapakirala!



No sedaj pa sledijo tiste malo manj posrečene. Ne morem verjeti, ampak na letošnjih Oskarjih so me razočarale čisto vse moje najljubše igralke oz. igralke, ki imajo po mojem mnenju največ stila in sem od njih največ pričakovala. Manjkala je samo Marion Cotillard. :

Prvo razočaranje je Penelope Cruz. Njena obleka je zeh...dolgčas!

Drugo razočaranje...Charlize Theron. Sorry but I just don't get it! Pa hudiča saj jo je vendar naredil Galliano in saj jo vendar nosi Charlize...ampak vseeno ji ni pomoči. Vrtnici sta obupni!!!

Oh Sarah Jessica Parker...lani čudovita, letos pa mislim, da s temle Chanelom nista ravno najboljši par!

Še eno razočaranje v Chanelu...Diane Kruger!

Čudovita Kate Winslet je bila preprosto dolgočasna in neopazna!

Vsekakor pa je bila največji kiks večera Mariah Carey...obup...brez besed sem!


Pogojno všečnih sploh ne bom omenjala, bom pa za konec dodala Vero Varmigo pri kateri se preprosto ne morem odločiti ali mi j všeč ali ne. Barva se mi zdi odlična in super paše k njenim očem in polti, ampak tile volančki...ne vem ali mi gredo na živce, ali so razkošni in romantični ali jih je preveč in so nadležni...ne vem, preprosto se ne morem odločiti.

Ni komentarjev: