nedelja, 21. marec 2010

Mali kraški maraton

Dans sem tekla na malem kraškem maratonu (približno 8 kilometrov in pol). Kljub temu, da me je že preden smo začeli teči ful bolelo koleno, sem tekla res odlično, brez vsakršnega napora, rahlo pršenje dežja mi je parv prijalo, kraški zrak je bil balzam za moja pljuča in tudi teren, ki se je ves čas spuščal in vzpenjal mi je bil kot pisan na kožo...res sem uživala!

Tale slikca je pa nastala ko sem tekla v cilj, kjer so me tam na zadnjih metrih vzpodbujali moji prijatelji, in sem jim mogla dat petke :)

2 komentarja:

Urška pravi ...

Uuuu pridna! Vsaka ti čast za tole...vidim da je tek res tvoja strast! Jaz v bistvu tudi zelo rada tečem, ampak se zaenkrat nisem udeležila še nobenega maratona..mogoče pa grem še letos na kakšnega...sam najprej moram mal delat na svoji kondiciji! :)

stella pravi ...

Jaa res uživam v tem! Sicer tečem res počasi in mi ne gre za čas, ampak bolj za to, da stvar pretečem in da se dobro počutim. Ti kar pridno treniraj potem se pa srečava na kakšnem teku in greva pivo hehe