ponedeljek, 15. marec 2010

Navodila


Že nekaj časa nisem poročala o svojem ljubezenskem stanju...no verjetno zato ker ga še vedno ni hehe. Ampak mislim, da je danes vseeno čas, da spet napišem vrstico ali dve o tem :) Se še spomnite fanta iz prejšnjih objav, ki sem ga poimenovala kar kandidat B? No stvar je taka... ponavadi se za fanta, ki me je všeč dokaj hitro, po navadi prehitro, konkretno ogrejem ali po domače rečeno napalim. Tudi s kandidatom B je tako. Ne morem si pomagati, ampak res mi je všeč! In ker sem z njim največ v kontaktu ravno preko facebook chata (zadnje čase si tudi včasih pošljeva kak sms ali se celo kar pogosto na račun najinih prijateljev vidiva), sem si rekla, da tokrat ne bom pustila da moja hitra oz. prehitra zagretost vse pokvari, zato sem začela sklepat dogovore oz. bolje rečeno stave s prijateljicami.

Stvar je namreč v tem, da bi ga najraje kliknila na chatu vsakič ko vidim, da je online in bi se z njim pogovarjala, ampak vem, da bi bilo to verjetno zanj too much oz. za vsakega tipa verjetno, še posebno zanj, ki se boji kakršne koli zveze ali navezanosti. Fant bi se znal ustrašiti. Zato vsakič z nova s kakšno prijateljico sklenem stavo, da ga recimo en teden ali pa celo deset dni ne smem klikniti. Seveda če me on klikne se odzovem :)

No in zdaj se že kakšne tri tedne držim teh dogovorov in me vedno kline on:) Namen je torej dosežen...en aplavz prosim zame in za mojo potrpežljivost, saj sem po naravi neverjetno nepotrpežljiv človek! No ampak da preidem sedaj k bistvu. Minuli vikend sva bila skupaj oz. sva se srečala na eni žurki. Jaz sem vozila, tako da sem imela trezen pogled na svet, on pa je bil kar dobre volje:)Na žurko je prišel malo kasneje kot jaz in ko me je šele čez nekaj časa opazil, me je bil vesel in me je objel. Potem pa sva se pogovarjala in sem se vmes pošalila, da sem slišala, da ima prav danes god. Da na hitro razložim še to interno foro, ki sva jo imela...kakih 14 dni nazaj je imel rojstni dan in sem mu poslala sms z voščilom, na koncu pa sem mu napisala, da ga polupčkam, ko se vidiva. Na to ej odgovoril, da komaj čaka in kdaj bo to in sem mu rekla, da se morava čim prej dogovoriti za kavo, če ne ne bo mogel več rojstnega dneva uporabiti za izgovor, da mu ob voščilu dam tudi lupčka.Pošalil se je, da si bo že nekaj izmislil ko se vidiva, bo pa rekel, da ima god in da mu moram voščiti. No to je ta štorija:) No torej, sem mu rekla, da sm slišala, da ima god in je rekel, če imam torto zanj. Ker je seveda nisem imela je rekel, da mu vseeno lahko vsak voščim in tako je kar naenkrat prišlo do tega, da sva se začela lupčkati:) Bilo je super in to se je potem nadaljevalo še cel večer...všeč mi je bilo tudi to, da sva se tudi samo objemala in da me je božal...ta dotik in bližina sta mi res manjkala...in mi tudi več pomenita kot pa sami poljubi.

No to je to...sedaj pa spet mirujem in čakam. Od takrat se nisva slišala, nisva tipkala. Prijateljica pravi, da je tako daleč prišlo samo zato, ker nisem preveč silila vanj in da je to rezultat tega, da sem se držala naših stav:) Upam, da ima prav. Sedaj imam namreč spet nalogo, da moram kak teden počakati preden ga spet lahko kliknem...joj kako smešno se sliši ko govorim o tem klikanju...kot bi bili spet v srednji šoli saj vem, ampak ne morem pomagati, pač je facebook ena od opcij, da sva v stiku:) Težko mi je čakati, tažko mi je mirovati in biti v nevednosti...ne vem kaj si on misli o dogajanju na žurki, kaj si misli o meni, ali mu je žal ali mu je bilo fajn tako kot meni, ali bo ostalo samo pri tem kar je bilo, ali bo šlo to kam naprej...to me sedaj žre, ampak bom počakala...moram, tako pravijo...

2 komentarja:

Urška pravi ...

Haha, kolk dobro mi ti vse opisuješ...
Kandidat A, kandidat B...super ej! :)

no, jaz trenutno nimam niti kandidata A, niti kandidata B, niti kandidata Y...tako da mi te tvoje dogodivščine prav popestrijo vse skupaj!

In tole s stavami je super ideja...vem da je težko, da se je težko zadrževati, ampak je že prav tako...saj veš, kar se ponuja na pladnju, ni tako zanimivo...tako da malce nedostopen (tudi če bi v resnici najraje skočila na njega takoj sedaj :)) je vedno dobro bit! :)

poročaj kako se bo vse skupaj odvijalo

stella pravi ...

Jaz vedno pravim, važno da se dogaja...sicer so tele moje dogodivščine bolj tako tako in se ponavadi vse isto končajo...na nuli, spet na začetku... ampak ok tako je pač življenje.

Ja tole čakanje je pa zame res mučno, ampak zagotovo tudi dobro saj kot praviš, stvari, ki se ponujajo na pladnju niso tako zanimive...bomo videli kako daleč, če sploh kam, me bo tole čakanje pripeljalo...vsekakor bom poročala! :)