ponedeljek, 28. december 2009

Q&A

Tale vprašanja sem si sposodila pri Urški.Tisti pravi povzetek leta pa še sledi

1. Kaj si naredila v letu 2009 in nisi naredila še nikoli prej?
Prvič sem poskusila surfati in se popolnoma navdušila. Prvič sem se tudi na blizu soočila z orjaškimi pajki in preživela. Soočila tukaj pomeni, videla na blizu, dotikati se jih še vedno nikakor ne mislim!

2. Si se držala novoletnih zaobljub in ali boš naredila tudi nove za leto 2010?
Hm novoletnih zaobljub sem se bolj malo držala. Sicer sem šla v Benetke, ampak nisem pa diplomirala in nisem se šla učit španščine. Nove zaobljube bom vsekakor naredila, ker jih vedno :)

3. Je kdo od tvojih bližnjih dobil otroka?
Otročka je rodila sosedina sestra (fantka Nika), prijateljica je rodila punčko Zarjo, fantka Gala pa je rodila prijateljičina sestra. Drugače pa je noseča moja soseda in pa sestri dveh prijateljic.

4. Je kdo od tvojih bližnjih umrl?
Na srečo ni umrl nihče od mojih bližnjih-tega me je najbolj strah v življenju!


5. Katere države si obiskala?
Bila sem v Italiji (Benetke in Rim), na letališču v Dubaju:), Indoneziji, Singapurju in Maleziji

6. Kaj si pogrešala v letu 2009, pa bi rada imela v letu 2010?
Fanta in pa svoj avto!


7. Kateri dogodek iz leta 2009 si boš najbolj zapomnila in zakaj?
Zagotovo si bom najbolj zapomnila potovanje v Indonezijo rojstnodnevno zabavo in pa koncert Backstreet boys

8. Kateri je bil tvoj največji dosežek v letu 2009?
Hm...to da sem napisala dva članka za Modno!Pa se mi zdi, da sem končno začela ljudem govoriti, če me kaj moti. Pretekla destko na lj maratonu :)

9. Kaj je bil tvoj največji poraz?
Da še nisem diplomirala

10. Si bila bolna ali si imela kakšno poškodbo?
Nisem imela poškodb niti nisem bila bolana

11. Kaj je najboljša stvar kar si jo v tem letu kupila?
Črno usnjeno jakno in tekaške pajkice

12. Kdo te je v letu 2009 spravljal v dobro voljo?
Moj Nord in moje prijateljice

13. Kdo te je v letu 2009 spravljal v slabo voljo?
Oči, sama sebe

14. Za kaj si zapravila največ denarja?
Za potovanja in šoping

15. Nad čim si se v tem letu res zelo, zelo, zelo navdušila?
Sušijem, surfanjem, Singapurjem, Avstralijo in Tanzanijo

16. Katera pesem ti bo za vedno ostala v spominu kot pesem iz leta 2009?
I've got a feelin od Black eyed peas

17.V primerjavi s prejšnjim letom, si to leto:
~bolj srečna/manj srečna?
Hm...to ful težko ocenim. Verjetno isto
~bolj suha/bolj debela?
Isto
~bolj bogata/manj bogata?
Manj bogata

18. Kaj si želiš, da bi več počela?
Še več potovala

19. Kaj si želiš, da bi počela manj?
Bila obsedena z iskanjem fanta

21. Si se v letu 2009 zaljubila?
Jap...se zaljubila in se tudi odljubila

22. Koliko one-night stand-ov si imela?
Pet

23. Katera je bila tvoja priljubljena nadaljevanka?
Californication

24. Katera je bila najboljša knjiga, ki si jo prebrala v letu 2009?
Hm...mislim, da je bilo letošnje leto bolj leto modnega revijalnega čtiva:)

25. Katero je bilo tvoje največje glasbeno odkritje?
Uf...definitivno Daniel Merriweather in La roux, pogojno the saturdays in pixie lott...ne spomnim se, da bi še kaj drugega na novo odkrila...nič posebno pretresljivega

26. Kaj si hotela imeti in si dobila?
Do sedaj sem še vse dobila kar sem hotela, če pa nisem je bilo pa tudi zagotovo za nekaj dobro

27. Kaj si si želela in nisi dobila?
Fanta

28. Kateri je bil tvoj najljubši film v letu 2009?
Hangover, He's just not that into you in Inglorious bastards

29. Kaj si počela na tvoj rojstni dan in koliko let si imela?
Čez dan sem delala s svoji domači pisarni, zvečer pa sem se dobila s prijateljicami na pijači...skratka čist bedn rojstni dan. Je bila pa zato toliko boljša/nepozabna nekoliko zakasnela rojstnodnevna žurka:)Imela sem 25 let

30. Katera stvar bi leto 2009 naredila boljše?
Še kakšno potovanje, da bi diplomirala, da bi imela svoj avto, da bi imela fanta in bila srečno zaljubljena

31. Kako bi opisala svoj modni stil v letu 2009?
Vsekakor sem se začela oblačiti bolj modno drzno...začela sem eksperimentirati in postalo mi je malo bolj vseeno kaj si drugi mislijo:)

32. Kaj te je ohranjalo normalno?
Glasba, filmi, pogovori s prijatelji, pisanje bloga

33. Katerega zvezdnika si v letu 2009 najbolj občudovala?
Ojoj...Jennifer Aniston in Heidi Klum...recimo

34. Koga si pogrešala?
Brezskrbno sebe

35. Česa si se v letu 2009 naučila?
Da moraš do določenih spoznanj preprosto priti sam, da imajo prijatelji vedno prav kar se tiče izbire tvojega partnerja (če mislijo da ni zate in da je kreten je to verjetno res), da se znava z Naratovo tudi sami odlično zabavati

1 komentar:

stroblowski pravi ...

Skvělý blog s nádhernými obrázky. Líbí se mi velmi dobře. Počet návštěvníků, ale také současné době, kdy jsem svůj blog mimo jiné krásné dárky, jako jsou parfémy me by Heidi Klum