torek, 29. december 2009

Prelet leta 2009


Mislim, da je čas za en tak prelet...kaj vse sem letos doživela? Uf, marsikaj...
Začela bom s stvarmi, ki sem jih naredila prvič oz. do katerih sem ponovno odkrila svojo ljubezen. Prvič sem poizkusila surfati in ugotovila, da je veliko težje kot izgleda, ampak bi se zelo rada naučila, prvič sem poizkusila indijsko hrano in bila navdušena, prvič sem ga žurala na Metelkovi in pogojno prvič žurala v K4. Po milijon letih sem ponovno vozila skuter in ugotovila da obožujem snorklanje. Zaljubila sem se v lepote podvodnega sveta in plavala skupaj z veliko želvo. Zaljubila sem se v suši!



Letošnje leto je bilo tudi zagotovo v znamenju številnih odličnih koncertov. Bila sem na Killersih, Bigfootih, Dan D s simfoniki, Elvis meets Ray, Niet, Eros Ramazzoti, Backstreet boys in pa Jan Plestenjak. Upam, da nisem kakšnega pozabila :)


Bilo je tudi leto nepozabnih žurov s Špelo...K4, pustovanje v Dobu, velikonočno žuranje v Papriki v Portorožu, 1. tradicionalno hamovanje, škisova tržnica, žuranje na Baliju in v Kuti, diplomca/rojstni dan žurka, žur Doblanov...uf žura ni manjkalo:)

Za vedno si bom zapomnila tudi moj izlet z Andrejo v Benetke...s tabo sem jih doživela točno tako kot sem si vedno predstavljala! Vsekakor je bil nepozaben tudi Rim, Indonezija, Malezija in Singapur...

Seveda za vedno ostanejo tudi manjše dogodivščine, kot je bil izlet z Rems v Komen, izlet s Špelko v Bohinj, martinovanje na Krasu, prednovoletno druženje pri Cotmanu, številne večerje v Kitajcu s prijatelji, kuhanci s puncami, tortice v Zvezdi, pijače in čveki, ure in ure telefonskih pogovorov, moji službeni izleti po Sloveniji (s službenim avtom sem letos naredila kar nekaj kilometrov - v Čatež, v Maribor, na Bled...), obisk vseh mogočih družabnih službenih dogodkov in spoznavanje novih ljudi.





Od vseh ljudi, ki sem jih spoznala preko dela, si bom najbolj zapomnila Škota Colina Scotta, ki je mojster mešanja in sem imela z njim intervju-na ta intervju sem še posebno ponosna, ker sem ga imela v angleščini in je bil Colin navdušen nad mojimi vprašanji in smislom za humor:) Zagotovo sta bila človeka, ki sta se mi letos najbolj vtisnila v srce Anne in Victor!

Vesela sem za vse letošnje kolesarske izlete s sosedo in za vse prelaufane kilometre ter udeležbo na DM teku in Ljubljanskem maratonu. Leto so mi polepšali tudi pohodi na Primoža, ki sem ga velikokrat osvojila tudi z mojim Nordom, in pa obiskovanje raznih aerobičnih vadb in savne:)

Ne bom pozabila sreče in ne morem povedati kako zelo sem hvaležna, da je bil objavljen moj članek v Modni, trenutka ko mi je soseda povedala, da je noseča, ko sem izvedela, da sem naredila še zadnji izpit, Indonezije, vsakodnevnega telefonskega rituala z Andrejo, deljenja modnih nasvetov Špelki, otroške razposajenosti z Naratovo...in še bi lahko naštevala. Z besedami ne morem povedati kako zelo sem hvaležna za vse kar imam in ničesar ne jemljem kot samoumevno. Če bo prihodje letovsak približno tako dobro kot je bilo letošnje bo super...lahko je pa tudi še boljše hehe

Ni komentarjev: