nedelja, 13. december 2009

Change?


Razmišljam o spremembi...spremembi pričeske. Razmišljam, da bi naredila drastičen korak in se iz dolgolaske prelevila v konkretno kratkolasko...paž faza me je minila, rada bi imela čisto kratke lase. Nisem še odločena...kot dolgolaska sem si všeč, ampak sem se že blazno naveličala. Stvar ni v tem, da si tega koraka ne bi upala narediti, kajti lasje mi popolnoma nič ne pomenijo in blazno hitro rastejo, bolj me je strah, da mi stvar ne bi pristajala. Bomo videli, kaj bo novo leto prineslo:)

2 komentarja:

Urška pravi ...

Hahahahaha...pa kaj zdaj, si bomo še misli začele brati? :D In pisale iste objave, brez da bi vedele ena za drugo? :)

Sem tudi sama zdej odprla tvoj blog in videla tole tvojo objavo o laseh...medtem ko jaz dramatiziram zaradi tistih 3 milimetrov, bi se ti postrigla na kratko!

Ravno včeraj sem rekla prijateljici, ki je tudi naredila takšno drastično spremembo...iz dolgolaske je namreč prešla res na kratko frizuro! In sem ji rekla da občudujem takšne ljudi, ki si upajo tako eksperimentirati, ki se nekega dne pač zbudijo in si rečejo:"Ok, danes bom naredil res nekaj odštekanega s svojimi lasmi!" Jaz za en mali obisk fri frizerju zbiram pogum že en mesec prej in planiram vse natančno kako bo potekalo :)
Res, včasih si želim, da bi rekla:"Ah briga me za lase, saj itak bodo na novo zrastli...grem in se bom ostrigla na kratko!" Ampak ne...res sem preveč obsedena z njimi in preveč jih imam rada, da bi jih odstrigla! :)

stella pravi ...

Hehehe ja no prav smešni sva:D

Ma ja sej jaz sem v bistvu čisto zadovoljna s svojimi lasmi in so mi všeč...tudi se mi zdi, da mi dolgi še najbolj pašejo, ampak takooo sem se jih že naveličala, da mi gredo včasih že prav na živce. Moram pa priznati, da pa nisem toliko pogumna, da bi se zjutraj zbudila in šla pod škarje:) Je treba vseeno malo premislit hehe...bomo videli.