nedelja, 13. december 2009

Aaaa...


Spet me daje...daje me en tip za katerega ne bi nikoli mislila, da mi bo tako okupiral misli. Poznam ga kake dve leti od kar smo bili skupaj na morju za 1.maj od takrat se parkrat na leto vidimo. Letos za Martinovanje smo se po fuul dolgem času spet videli, ker smo bili skupaj na osmici. Cel večer sva plesala in v njegovem pogledu in dotikih med plesom sem čutila nekaj več, eno energijo če hočete privlačnost, flirtanje:) V njegovi družbi sem se dobro počutila! No in ko je bilo to Martinovanje že za nami, sem čez nekaj dni sanjala o njem. Sanjala sem, da sva poročena, da živiva nekje na otoku in da je med nama neverjetna strast...v bistvu so bile take smešne, ampak tudi neverjetno seksi sanje hehe. Od kar sem to sanjala, mi ne gre več iz glave. Vizualno mi ni bil nikoli pretirano všeč, sedaj pa mi celo to postaja. Star je 32 let, se mi zdi, da ima stvari v življenju dokaj pošlihtane...dobro službo, svoje stanovanje, rad potuje, veliko se ukvarja s športom, zabaven je, pameten, nežen, ampak se pod tem skriva tudi bolj divja plat, všeč so mi njegove oči in jamice v licih. Všeč mi je tudi, da je urejen in da v službi nosi obleko...to je toook hott;))Problem pri vsem tem je pa, da ne vem kaj si on misli in da sem se tokrat zaklela, da jaz ne bom naredila prvega koraka. Bomo videli, kako se bo razpletlo...v petek ga bom spet videla;)

Ni komentarjev: