ponedeljek, 28. december 2009

Ni fer!


Ja saj na daleč izgleda kot da imam v življenju vse...sem zdrava, imam uredu družino, najboljše prijatelje, počnem stvari, ki jih večina ljudi ne bo doživela nikoli v življenju, uživam v svojem delu...izgleda popolno, ampak ni. Saj vem, da stvari niso nikoli popolne in da ne moremo imeti vsega kar si želimo, ampak mislim, da si to kar si že tako dolgo in tako močno želim, res zaslužim. Vem, da od tega po čemer hrepenim ne bi smela biti odvisna moja splošna sreča, ampak je...ne morem pomagati. Kdaj bom tudi jaz to dočakala, bom sploh kdaj? Zakaj drugi to najdejo, imajo, jaz pa še vedno ne? Me je tako težko imeti rad? Zakaj so bili letos skoraj vsi posti podobni temu, zakaj vse vrti oz. se vrača k eni in isti stvari? Fak kok se zaradi tega sovražim, ampak si ne morem pomagati. O tem moram pisati, ker ne morm držati v sebi. Težko mi je tudi o tem govoriti, ker dobim vedno isti odgovor...preveč si želiš, preveč razmišljaš o tem...ko boš najmanj pričakovala bo prišel...seveda se boš zaljubila, seveda tudi tebe to še vse čaka, vse ob svojem času... Sprašujem vas, KAJ PA ČE NE??? To ni fer...to si zaslužim!

Ni komentarjev: