petek, 18. december 2009

All that I'm after is a life full of laughter...


Moj običajni petkov ritual je sesalec v roke, mp3 v ušesa in gremo gasa pospravit celo hišo. Sicer se sliši smešno, ampak takrat se res odklopim in v miru premišlujem o stvareh. Danes sem ta ritual že izvedla in ena od pesmi, ki jo je danes random predvajal moj shuffle je bila tale, ki jo prilagam zgoraj. Dala mi je misliti. Ne bi mogla živeti brez smeha. Rada in veliko se smejim. Pesem pravi: "All that I'm after is a life full of laughter, as long as I'm laughing with you..." Predvsem si ne predstavljam življenja brez smeha s prijatelji...tega mi res ne manjka in za to sem zelooo hvaležna!!! Kljub temu, da nimam fanta in si ga tako obupno želim, sem hvaležna, da imam takšne prijatelje, ki jih imam neskončno rada, ki so vedno ob meni in s katerimi se ves čas smejim. Se mi zdi, da če imam to v življenju, mi ne manjka prav nič...niti fant!Obkroža me ljubezen in smeh prijateljev in to je več kot lahko reče večina ljudi!
"all that still matters is love ever after..." Pomembna je ljubezen,kakršna koli že (do prijateljev, do mojega kužata...)...in te mi ne manjka!!!

Ni komentarjev: