četrtek, 6. marec 2008

What goes around comes around - KARMA IS A BITCH


Za začetek, mal za oči pocrkljat, si poglejte tale spot - Justin Timberlake - What goes around comes around...



Torej, pesem je itak zakon, da o Justinu sploh ne govorimo (ane Andreja:)ampak kar je bolj pomemno kot to, je sporočilo. Kot dokazno gradivo prilagam besedilo pesmi.


Hey girl, is he everything you wanted in a man?

You know I gave you the world

You had me in the palm of your hand

So why your love went away

I just can't seem to understand

Thought it was me and you babe

Me and you until the end

But I guess I was wrong



Don't want to think about it

Don't want to talk about it

I'm just so sick about it

Can't believe it's ending this way

Just so confused about it

Feeling the blues about it

I just can't do without ya

Tell me is this fair?



Is this the way it's really going down?

Is this how we say goodbye?

Should've known better when you came around

That you were gonna make me cry

It's breaking my heart to watch you run around

'Cause I know that you're living a lie

That's okay baby 'cause in time you will find...



What goes around, goes around, goes around

Comes all the way back around

What goes around, goes around, goes around

Comes all the way back around

What goes around, goes around, goes around

Comes all the way back around

What goes around, goes around, goes around

Comes all the way back around, yeah



Now girl, I remember everything that you claimed

You said that you were moving on now

And maybe I should do the same (maybe I should do the same)

Funny thing about that is

I was ready to give you my name

Thought it was me and you, babe

And now, it's all just a shame

And I guess I was wrong



Let me paint this picture for you, baby



You spend your nights alone

And he never comes home

And every time you call him

All you get's a busy tone

I heard you found out

That he's doing to you

What you did to me

Ain't that the way it goes



You cheated girl

My heart bleeds girl

So it goes without saying that you left me feeling hurt

Just a classic case

A scenario

Tale as old as time

Girl you got what you deserved



And now you want somebody

To cure the lonely nights

You wish you had somebody

That could come and make it right



But girl I ain't somebody with a lot of sympathy

You'll see



See?

You should've listened to me, baby

Yeah, yeah, yeah, yeah

Because(What goes around comes back around)

Vse se vrača, vse se plača! Verjamem v to, da se vse dobro, ki ga storimo, dvakratno povrne, čeprav morda ne takoj oz. natanko takrat ko to pričakujemo. Povrne pa se tudi vse slabo! Ko premišljujem o svojem ljubezenskm življenju...ja spet bom debato za trenutek preusmerila v to smer...se mi zdi, da ni fer, da ne najdem nekoga, ki me bo imel rad takšno kot sem in ki mi bo spodnesel tla pod nogami in jaz njemu. Zdi se mi, da sem počasi že jaz na vrsti, da najdem svojo srečo v ljubezni. Ni fer, da ves čas spoznavam neke tipe, ki so na začetku vsi nekaj zagreti, ko pa je treba punco povabiti na kavo ali vsaj sprejeti povabilo na kavo, vse pade v vodo.Na živce mi gre tudi, da ta začetna zagretost že dolgo časa ni bila tako močna, da bi prerasla v to, da bi se nekdo končno zaljubil vame. Vedno znova zvisim in sem razočarana. Potem pa se za trenutek ustavim in pomislim. Kolikokrat pa sem sama komu dajala lažne upe...vrtela tipčke okrog prsta, ko pa je stvar postala preveč resna, me je vse skupaj minilo in sem jih hladno zavrnila. Kolikokrat pa sem jaz hote ali nehote komu zlomila srce? Prepričana sem, da sem tudi sama z zavrnitvijo prizadela kar nekaj predstavnikov moškega spola. Za kakšne štiri sem celo prepričana, kdo ve, koliko pa je takšnih, ki so bili skrivaj zagledani vame pa se niso upali pristopiti oz. sem jih, še preden soto poskušali storiti, skenslala. Morda se mi to sedaj v neki obliku tudi maščuje oz. bolje rečeno vrača. Bom morala pač še nekaj časa počakati, da bo vesolje spet v ravnovesju in da bo karma potešena. Takrat bo nastopil moj čas! Ampak kljub vsem govorjenju o tem, da se ti vse nekega dne maščuje oz. povrne, pa sem kljub temu zagovornik tega, da smo vsi samo ljudje in da vsi delamo napake. Nihče ni popoln in vsak si zasluži še eno možnost! Nihče namerno ne prizadane svojih bližnjih in vsak ima kdaj trenutek šibkosti. Tisti, ki zavzeto trdi, da on pa tega ne bi nikoli storil, je naiven. NIKOLI NE RECI NIKOLI. Karma te hitro udari po glavi...recimo nekdo, ki trdi, da ne bi mogel nikoli prevarati partnerja ali izdati prijatelja in to zavzeto obsoja, kaj hitro lahko doživi presenečenje. Hitro se namreč lahko znajde v vlogi tistega, ki prevara ali izda. Lahko rečem, da sem že bila v obeh vlogah, tistega, ki izda in izdanega, težko pa rečem, v kateri vlogi je težje. Če prizadaneš oz. izdaš svojega bližnjega, tega ponavadi ne narediš namenoma. Toda za opravičila je v trenutku po storjenem dejanju prepozno. Tisti, ki prizadane, bi rad zavrtel čas nazaj oz. našel besede ali sredstvo s katerim bi storjeno škodo popravil.Ne veš kaj in kako toda v tebi je nekaj zlomljeno, nekaj je umrlo. Razočaral si najbližnjega, nekoga, ki ti pomeni največ na svetu, toda še huje, razočaral si sebe. Ne upaš si prositi za odpuščanje, kajti globoko v sebi se zavedaš, da si ga ne zaslužiš. Kljub temu pa upaš, da je ljubezen med dvema dovolj močna, da premaga vse in da se iz celotne situacije nekaj naučiš in iz nje odideš še močnejši. Na žalost so me izkušnje naučile, da je edino kar celotno situacijo lahko reši, le dovolj močna ljubezen (prijateljska ali partnerska) in pa čas. Kako pa je, ko si v vlogi izdanega? Vsak človek reagira drugače.Večina ljudi ne želi imeti več nikakršnega opravka z izdajalcem...vsaj za nekaj časa. Bolečina je pregloboka in ob pogledu na osebo, ki te je prizadela ti postane slabo in najraje bi mu izpraskal oči. Ne preneseš njegovega glasu, pogleda, NJEGA. Sama v takšnih situacijah reagiram nekoliko drugače. Sicer tega še nisem velikokrat doživela, toda lahko vseeno opišem svoje takratne občutke.Nekdo me je prizadel. Ranil me je tam, kjer me je najbolj zabolelo in kar je najhuje, to je storil nekdo, ki mu najbolj zaupam in ga imam rada. To boli, boli kot še nobena stvar poprej, toda s tem se je potrebno spopasti. Oseba, ki me je prizadela, se mi je v določen pogledu vsekakor zamerila in me razočarala.To je neizbrisno dejstvo.Toda v sebi sem poskušala zbrati najboljše želje, upanja in pričakovanja in iti preko tega. Osebi, ki me je prizadela sem odpustila, toda dejanja ne bom nikoli pozabila. Vem, da se vse skupaj sliši kot da sem nekakšna Mati Tereza, toda lahko samo govorim iz svojih dosedanjih izkušenj. Kako bom reagirala naslednjič, ko me bo nekdo od dragih prizadel oz. razočaral, je druga stvar. Upam pa, da bom poskusila v vsej stvari najti nekaj dobrega in se za prijateljstvo ali ljubezen borila na vse pretege in do konca...seveda če se mi bo zdelo za to vredno boriti!

Ni komentarjev: