ponedeljek, 17. marec 2008

thinking about you


You are my very first thaught in the morning, and my last when I fall. You are the love that came without warning...takole nekak gre pesem skupine Westlife Obvious in tekole nekak je zdele v moji glavi, v mojih mislih. Nič hudega sluteč sem med likanjem cele gore perila ugotovila oz. se začela zavedati, da se je spet nekdo na skrivaj pritihotapil v moje misli in jih popolnoma okupiral.Likanju se kolikor je le mogoče upiram, vendar dlje kot odlašam, bolj se večajo kupi zmečkanega perila, ki čakajo na nikogar dugega kot name.Po dnevih in tednih odlašanja napoči trenutek, ko se opogumim,si dam v ušesa moj dragi vijolični ipod in začnem.To je čas, ko lahko v miru razmišlam o stvareh, ko lahko sanjam in opravim nekaj koristenega obenem. Ko je prišla na vrsto moja najljubša pesem Birtney Spears Everytime, se mi je utrnilo. To je bila pesem, ki sem jo na repeat poslušala zagotovo kakšna dva meseca vsak dan, ves čas, ko je moje misli obsedal skrivnostni tall, dark and handsome, ki ga bom v prihodnje imenovala TDH:)Naj na kratko povzamem zgodbo o njem...spoznala sem ga preko prijateljice in v trenutku me je obsedel.Vmes so bili sicer dnevi, tedni, meseci zatišja, toda nekje zadaj je bil vedno prisoten.Čez poletje sva se začela redno dobivati in si neprestano pošiljala sporočilca. Ko je bilo poletja konec, je bilo konec tudi najine romance.Jeseni in pozimi je bilo zatišje, toda spomladi se je spet vse začelo prebujati. Spet sva obnovila stike in začela hoditi na pijačke.Opazila sem, TDH ni bil ravno ravnudušen do mene. Takrat pa je prišla v igro Britney in njen Everytime...

Please forgive me
notice me
And take my hand
So why are we
Strangers when
Our love is strong
Why carry on without me?
And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby
I make believe
That you are here
It's the only way
I see clear
What have I done
You seem to move on easy...

O njem sem sanjal podnevi in ponoči, v vsakem tipu sem videla njega, ob sebi sem ga čutila. Tako zelo sem si ga želela, da skoraj nisem več mogla dihati.Opugumila sem se in ga naravnost vprašala...odgovor je bil natanko tak kot sem si ga želela. Takrat sem začela verjeti, da če si nečesa resnično želiš, boš to tudi dobil, dosegel. Imela sem ga! Vendar ne za dolgo...moji gradovi v oblakih so se kaj hitro podrli in že drugič mi je zlomil srce.Kljub vsem je še danes zame človek zaradi katerega bi vse pustila za sabo in šla z njim na drug konec sveta.Najino leto je bilo polno vzponov in padcev, predvsem pa je bilo polno Everytime.Kot vedno, sem eno obsesijo kmalu zamenjala za novo.Kar nekaj časa sem sicer potrebovala, da sem tega novega sexy,sarcastic, stuborn (v prihodnje SSS), sploh začela dojemanti kot potencialni material za novo obsesijo, toda ko me je zadelo, me je zadelo močno.SSS-u je prijala moja pozornost.Rad me je dražil in mi namenjal pomenljive poglede...rad je imel moje poglede.Z mano se je rad pogovarjal celo noč, do jutra. Skupno reševanje križank je bilo za naju vrhunec zabave, drug drugemu sva deklamirala citate iz raznih filmov in nadaljevank ter ob tem neizmerno uživala. Ko me je zeblo me je stisnil k sebi in me grel, ko sem bila zaspana me je čohal po hrbtu, ko sva plesala ni imel nikoli dovolj.Ko sem ga prijela za roko, je ni spustil...bila sva na isti valovni dolžini in s svojim pogledom me je znal stopiti...IN TO JE NATANKO TISTO KAR IŠČEM PRI MOŠKEM...on je to imel in to ga je plašilo.Srce in telo sta ga vlekla k meni, toda razum mu je to prepovedoval...zakaj?...ne vem.Vse skupaj se je vleklo štiri leta in živela sem za tistih nekaj dogodkov na leto, ko sem vedela, da bova tam skupaj in da mi bo spet spodnesel tla pod nogami.Leto 2007 je bilo v tej zgodbi prelomno.Stvari so postajale vse bolj jasne.Imela sva kar nekaj pogovorov o tem kaj se med nam dogaja, ki jih je na moje presenečenje vedno začel on.Bolj kot mi je zatrjeval, da si trenutno ne želi imeti punce in da problem ni v meni, bolj sem se zavedala, da problem dejansko je v meni.Začela sem se zavedati, da ga nikoli ne bom zares imela in to je bolelo, toda vsaj vedela sem pri čem sem.Ker je vedel, da mi s svojim obnašanjem daje lažno upanje, se je začel obnašati nenavadno hladno, na trenutke celo agresivno.To bi me sicer moralo odbiti, vendar me ni.Odbijati me je začelo moje spoznanje, da si zaslužim nekoga, ki bo z mano ravnal tako kot si zaslužim.Vse manj sva se začela videvati in ker pravijo daleč od oči, daleč od srca, so se moja čustva ohladila.Spet mi je skozi vse pomagala pesem Everytime, ki jo je imel celo on na enem izmed svojih CD-jev v avtu.Tokrat sem si besedilo interpretirala na drugačen način kot v primeru TDH.Thank you Britney!!!No trenutno pa moje misli okupira nekdo nov.Je moja prva misel zjutraj in moja zadnja ko zaspim.Zadelo me je iznenada...na videz ga poznam že dalj časa, toda pred kratkim sem ga tudi v resnici spoznala.Pogovarjala sva se samo kaki dve uri in se potem razšla but I already like what I see. What I like about him? Ima tiste posebne oči, ki dobesedno začarajo, je inteligenten in preprost tip. Oba imava zlatega prinašalca in obožujeva morje.Kako bi ga opisala s tremi besedami? Charming,gentle,simple-CGS:)Upam, da se bo stvar tokrat bolje razpletla kot v prejšnjih dveh primerih, če pa se ne bo, bom vedno imela Britney in Everytime!

Ni komentarjev: