torek, 25. marec 2008

Verjamete v pravljice?


Prijateljica me je pred kratkim želela postaviti na realna tla. Rekla mi je nekako takole: "To, da fant za tabo priteče na letališče in še v zadnjem trenutku ujame tvoj avion ter ti izpove večno ljubezen, se dogaja samo v filmih. V resničnem življenju tega ni!" Rekla mi je še, da ljubezen na prvi pogled ne obstaja, da fantje ne potujejo na drugi konec sveta, zato, da bi osvojili svoje sanjsko dekle, da pravljice ne obstajajo. Hvala,vem, da mi želiš le dobro in da je tudi v resnici največkrat tako kot praviš, toda kar nekako ne morem obupati. Ne morem se sprijazniti s tem, da ne obstaja moški s katerim sva si usojena, ki me bo osvojil z enim samim pogledom oz. bo naredil vse, da me tudi obdrži. Verjamem v to, da lahko samo en pogled začara in da je lahko vsak naslednji pogled tiste prave osebe še bolj čaroben in še bolj poguben. Ne maram, da mi fantje nosijo vrtnice (sploh ne rdeče), ne maram, da mi pojejo podoknice ali pišejo ljubezenske pesmi. Želim pa, da se končno nekdo na svoj izviren, romantičen način potrudi zame in mi spodnese tla pod nogami. Na splošno nisem romantičen človek oz. ne dam veliko na to, mi pa veliko pomenijo drobne malenkosti in pozornosti. Ne želim živeti v sanjskih hišicah iz kart, ki se kaj hitro lahko poderejo, ne želim plavati na mehkih roza blačkih sladkorne pene, ki kaj hitro lahko padejo, ne želim biti glavna igralka v solzavih hollywoodskih romancah! Želim pa verjeti, da me čaka nekaj posebnega, nekaj lepega, nekaj čisto mojega...tega mi ne more nihče vzeti in v to bom verjela do konca!

2 komentarja:

Shia JeZeBel pravi ...

Prepričana sem, da ti je prijateljica želela le dobro, a zagotavljam ti, da ljubezen, kot jo včasih gledamo v filmih, obstaja. Obstaja oseba, ki ti bo nekoč spodnesla tla pod nogami, nekdo ki te bo do konca življenja spravljal v smeh, nekdo ob katerem vse ostale stvari izginejo, nekdo, ki je samo in za vedno tvoj. Obstaja. Obljubim. Kako vem? Enostavno vem :-) Trust me on this one.

stella pravi ...

Shia, vedno znova hvala za vzpodbudne besede!!!Te držim za besedo:)