četrtek, 27. marec 2008

Kameleonke


Agyness Deyn je britanska manekenka, ki je bila leta 2007 na Britanskih modnih nagradah nagrajena za model leta. Istega leta pa se je skupaj z Doutzen Kroes, Caroline Trentini, Raquel Zimmermana, Sasho Pivovarovo, Jessico Stam, Coco Rocha, Hilary Rhoda, Chanel Iman in Lily Donaldson pojavila na majski naslovnici ameriškega Vouga kot ena izmed predstavnic nove generacije supermodelov. Mnogi pravijo, da je Agyness, ki je hodila po modnih brveh za oblikovalce kot so Blumarine, Burberry, John Galliano, Ferre, Armani in Vivienne Westwood, nova Kate Moss, toda mene bolj spominja na Lindo Evangelisto. Podobnost z Lindo je predvsem v vedno spreminjajoči se barvi njenih kratko postriženih las in pa v svetli porcelanasti polti ter sijočih, nagajivih očeh. Verjetno jo s Kate primerjajo predvsem zato, ker je tako na hitro postala tako priznana manekenka. Hm...mogoč me s črnimi očmi na trenutke spominja celo na Demi Moore...ker je taka surova lepotica:) Pri Deynovi mi je všeč oz. mi je v oči padla zaradi svojega androgenega videza...zabrisanosti med spoloma.Sicer nisem ravno ljubiteljice manekenk tovrstnega tipa, vendar ona je prav posebna v tej kategoriji.Všeč mi, ko nosi moške suknjiče in klobuke...izgleda kot mlad punkerski pobalin, toda njen obraz je nežen in oči neverjetno iskrive in otroške, na trenutke pa izjemno skrivnostne in zapeljive.






1 komentar:

Shia JeZeBel pravi ...

Fantastičen obraz ima bejba! Me pa bolj kot blondinka, prepriča kot črnolaska :-)