nedelja, 30. marec 2008

Kaj bi mi brez optimizma?

Tale moja anketa o ljubezni na prvi pogled se počasi izteka. Od treh glasov, ki so bili oddani, sta dva prepričana, da ljubezen na prvi pogled ne obstaja, eden pa v to verjame. No, ta edini optimistični glas, ki verjame v ljubezen na prvi pogled, je moj:)Sicer ne verjamem nujno, da se bo ljubezen na prvi pogled zgodila ravno meni, ampak vseeno verjamem, da pa obstaja! Zadnje dni se namreč počutim kot prerojena, sem polna zagona, neprestano dobre volje, OPTIMISTIČNA!!VSE DOBRO V ŽIVLJENU ME ŠE ČAKA!!!ena izmed takih stvari, ki prihaja, je pomlad...že res, da so bili pretekli dnevi še čist zimski, pa da je šel nepričakovano zapadli sneg vsem pošteno na živce, pa da so bili vsi jezni, češ kako je to mogoče, če pa bi morala biti že pomlad...no mene sneg sploh ni tako zelo jezil, ker sem vedela, VEM, da slej ko prej skopni in da je samo še vprašanje časa, kdaj končno nastopi tista prava, težko pričakovana POMLAD:)Današnji dan je bil več kot dovolj velik dokaz, da sončni dnevi niso več daleč in da jih bo vedno več...No, v vsem tem mojem optimizmu in seveda tudi v vzdušju zaključka tele ankete, vsem vam dragim bralcem mojega bloga in tudi sebi podarjam tole ULTIMATIVNO OPTIMISTIČNO IN POMLADNO PESMICO!



Definitvno moja najljubša Kylina pesem!!!

1 komentar:

Shia JeZeBel pravi ...

Jaz nedvomno tudi verjamem v ljubezen na prvi pogled!!!! Sem bila prepričana, da sem sodelovala v tvoji anketi, pa očitno mojega glasu ni štelo ... Anyway, zima back off, prihaja pomlad :-)))