sreda, 26. marec 2008

Fashion detector


Tokrat predstavljam mojo najljubšo Španko in eno mojih najljubših igralk ever...Penelope Cruz. Navdušila me je predvsem svojimi vlogami v Almodovarjevih filmih, ki jih več kot obožujem, prepričala pa me je tudi s svojim modnim stilom.






Uvrstila bi jo lahko med klasične evropske lepotice tipa Sophia Loren in Monica Belucci. Klasičen, minimalističen, retro stil velikih div je tudi njen stil oblačenja. Penelope obožuje svoje obline in se jih ne boji poudariti. Vedno s svojimi oblačili izžareva izredno ženstvenost. Najraje nosi kreacije L'Wrena Scotta, Oscarja De La Rente, Diorja, jeans znamke J Brand, Chanel in pa seveda kot zaprisežena Španka Mango, za katerega je skupaj s sestro Monico ustvarila celo lastno kolekcijo.Najbolj pomembni pa se ji zdijo predvsem modni dodatki, zato so posebne torbe, seksi čevlji, glamurozni uhani in zapestnice pri njej vedno pika na i. V prstem času pa je ne bost videli drugače kot v udobnem jeansu, z velikimi sončnimi očali in preprosto majico ter allstarkami ali japonkami. Vedno torej urejena priložnosti primerno!

2 komentarja:

Irredento Urbanita pravi ...

Hi Stella:

Thanks for linking my photoblog in your links list. Good luck with your blog. Are you the girl of the main picture on the top of your blog?

Greetings from Barcelona

stella pravi ...

hey Irredento urbanita! I really like your photos...they make me feel like I was in Barcelona. I have visited the city couple years ago and I'm planning to go back someday...I love it!! Yes, I'm the girl hanging under the palm tree:)

Greetings from Slovenia