torek, 25. marec 2008

Fashion detector

Odločila sem se, da malo spremenim koncept tele moje rubrike in namesto, da objavljam vedno celoten stil ene točno določene osebe, bom objavljala raje posamezne posamezne looke zvezdnic, ki so mi padli v oči. Ampak, ker mi je v mojem izboru ostalo še deset neobjavljenih izbrank, bom seveda najprej počistila s temi.

Danes je na vrsti Kate Beckinsale. Briutanska igralka, ki se je spomnimo iz filmov kot so Pearl Harbour, Underworld in Van Helsing in kot Ava Gardner v Aviatorju. Gardnerjeva je tudi njena velika vzornica kar se tiče stila, saj pravi, da obožuje ženske z oblinami oz. način, kako jih poudarijo. Leta 2007 se je uvrstila na 21. mesto stotih najbolj seksi žensk po izboru bralcev revije Maxim, v otroštvu pa je imela anoreksijo.Na Oxfordu je študirala rusčino, francosčino in nemščino, vendar nikoli diplomirala.Zanjo bi lahko rekla, da ni tipična Angležinja, saj Angležinje nikoli nisem imela za pretirano seksi ali lepe ženske. Verjetno sta s Catherine Zeta Jones eni redkih izjem:)Je izjemno ženstvena, ima porcelanosto polt, polne ustnice in čokoladne dolge lase. Poosebljena čutnost in ženstvenost, ki pa ju zna izjemno poudariti tudi z izborom pravih oblačil. Ne glede na to, ali hčerko spremlja na drsališče ali pa se sprehaja po rdečih preprogah, njen zaščitni znak so visoke pete, brez katerih ne gre nikamor.Zadnje čase pa je paparaci skoraj nikoli več ne ujamejo brez njenih velikih črnih sončnih očal. Izjemno rada nosi ženstvene obleke, s katerimi še poudari svoje obline. Najraje nosi kreacije modnih oblikovalcev kot so Max Azria, Top Shop, Herve Leger, Alberta Ferretti in Versace, njen najljubši pa je Gucci, saj pravi, da se v njihovih kreacijah ženska preprosto mora počutiti čudovito. Všeč mi je, ker nikoli ni oblečena vpadljivo oz. z namenom, da bi izstopala, vendar resnici na ljubo nikoli ne ostane neopažena in vedno jemlj dih.






Ni komentarjev: