sreda, 13. februar 2008

To tie the knot

Zadnje čase sem z vseh strani bombardirana z nekakšnimi porokami. Kadarkoli preklopim na VH1 je govora o kakšnih najlepših, najbolj varovanih, najkrajših slavnih porokah, trači o zvezdniških porokah vsepovsod, filmi, ki se vsi končajo z romantično poroko, reality šovi o pripravah zvezdnikov na njihove poroke... Nazadnje sem si celo pogledala film 27 dresses (btw. luštkan film, ni pa ne vem kakšen presežek). Poroke obožujem in upam, da se bom tudi sama nekoč poročila. Vedno znova, ne glede, ali v živo ali v filmu, me spravijo v jok, ker se mi zdi to eden najlepših dogodkov v človekovem življenju. Drugače sicer nisem pretirano romantična duša, toda celotni poročni obred se mi zdi pravljičen. Bolj kot vse drugo, pa se veselim priprav na svojo poroko. Na izbiro obleke (nikoli si nisem želela poroke v dolgi, beli obleki), čevljev (nakupu le teh bom verjetno posvetila največ časa in denarja-jih bom dala verjetno kar naredit, da bodo točno takšni kot si bom zamislila:), pričeske, modnih dodatkov, torte, lokacije, glasbe, dekliščine in vsega ostalega kar paše zraven...od vsega tega bo zagotovo najbolj zanimiva in najlepša izbira ženina:)

Večina deklet je pač takšnih, da ima še preden sploh najde pravega partnerja ali še bolje, je sploh dovolj stara, da bi lahko že razmišljala o poroki, neko popolno predstavo o svoji sanjski poroki. Sicer se te predstave tekom časa spreminjajo, toda dekleta, priznajte, da imate približno stvari v glavi že začrtane:) Da ne govorimo o tem, da je ena mojih najljubših tem za debato, seveda poleg tipov in šopinga, debata o otroških imenih...no, ampak to temo bom obdelala drugič. Naj vam raje predstavim, kako naj bi izgledala moja poroka - ampak POZOR! Da ne bi slučajno katera mojih idej uporabila za svoje, ker to bi me pa zelo razjezilo:) RES!!! No uglavnem, poročiti bi se želela cerkveno in pri matičarju. Obreda bi imela najraje v Piranu, žurko pa tudi nekje na Primorskem. Povabila bi zgolj svoje in partnerjeve ožje sorodnike in pa seveda čim več prijateljev. Kar se glasbe tiče, mora biti seveda prisotna tudi harmonika, brez tega pač ne gre (da ugodimo tudi staršem ter dedkom in babicam), drugače pa bi prevladovale plesne, žurerske uspešnice. Na moji poroki se bo namreč divje plesalo:) Zdej pa k najboljšemu delu...








No tkole nekak naj bi izgledala moja poročna obleka, s to razliko, da čipke ne bodo bele ampak slonokoščene (barva obledelih čipk), trak, ki je pri Michelle (btw. bejba je za svoja leta čist huda)črn, pa bi bil pri meni nekakšne mešanice med obledelo roza, marelično in bež. Zraven bi tako kot Pfeifferjeva nosila satenaste čeveljce (spodaj na sliki, kjer sta dva čevlja na eni sliki, ta desni)v isti barvi, kot bi bila obleka, zadaj na peti pa bi imeli pentljico takšne barve kot bi bil trak na obleki (spodaj na sliki, kjer so čevlji s prstki ven spredaj).


Moj bodoči mož bo imel takšne barvo obleko kot je spodaj na sliki (ženin:), belo srajco in takšne barve kravato, kot bo svileni trak na moji obleki.

Pa še moja pričeska...izgledala bo nekako takole, kar pa se nakita tiče, bom imela ogrlico in uhane iz perl v nekakšni bež, marelični barvi.Vse v stilu torej:)

Pa še šopek iz mojih najljubših vrtnic, ki se imenujejo sahara rose.


No, to je ta barva o kateri že ves čas govorim.Roza, bež, marelična...ne znam natančno opisati, ampak to je barva teh vrtnic. No takole nekak bi izgledala kot nevesta. Se že veselim, ko bo napočil ta trenutek...aja pa oči mi je enkrat v šali rekel, da ko se bom poročila in šla od doma, bo tako vesel, da mi bo plačal belo poročno limuzino...ko bo šlo za res ga bom kar za besedo prijela. Aja torta bo pa valda jagodna:)Štirioglate oblike, tri-nadstropna, slonokoščene barve, z vrha polita z jagodno omako, ki si potem razliva po torti navzdol-to je moja prva vrianta, ampak zdej med gledanjem slikc poročnih tort sem najdla še eno alternativo, ki mogoče bolj paše k moji vintage poroki...isto štirioglate oblike, slonokoščene barve, jagodna, posuta s perlicami in okrašena z ornamenti.





Mmmmm jummy:)No tle pa se sanjarije o moji sanjski vintage poroki, v sanjskem Piranu, s sanjskim moškim zaključijo. Bomo vidl, kako se bo pa v resnici izteklo...

Ni komentarjev: