ponedeljek, 4. februar 2008

Jo prepoznate?

Ful mi je všeč dobrodelni Unicefov spot, ki se vrti po televiziji...tist spot s komadom Some of them , ki ga izvajajo Trkaj, Zlatko, bMD, Ballau in King B-Fine. Na YouTubu sem si pogledala ta dolgo različico in bila ful presenečena...v njem nastopa skoraj neprepoznavna Iris Mulej. Res svaka ji čast in z vlogo v tem spotu si zagotovo zasluži uvrstitev med moje kameleonke. Sicer mi njene kreacije še vedno niso všeč in dokler je nisem spoznala in videla v živo sem imela o njej precej slabo mnenje. Ko pa sva s sodelavko in prijateljico Mojco delali intervju z njo in z njenim nekdanjim fantom, me je pozitivno presenetila. Punca je simpatična in sploh ni neumna...sori Iris, ampak večina ljudi, ki te ne pozna, ima o tebi tak vtis. Verjetno res zato, ker kot sama praviš, se pač ne znaš tako dobro izražati. Da o njenem izgledu sploh ne govorim. Ful je lepa, ful ima lepo postavo in njene noge so neskončne. Vse do trenutka ko sem videla tale spot se mi je zdela zgolj lepa in odlična za reklame za spodnje perilo, vendar pa nisem imela občutka, da bi lahko delala dobre, umetniške modne fotografije ali hodila za svetovne kreatorje. Iris, s tole preobrazbo si me prepričala, da zmoreš tudi to!

Ni komentarjev: