četrtek, 7. februar 2008

SHOES, SHOES, SHOES!!!!


Že iz naslova oz. tudi enega mojih prejšnjih postov ste lahko razbrali, da sem obsedena s čevlji! Če bi zadela na lotu ali če bi mi nekdo rekel kaj bi kupila če bi imela neomejeno denarja, bi verjetno precejšnji del vložila v nakup čevljev. Moja stopala in gležnji so mi že od nekdaj eden najljubših delov mojega telesa, če pa zraven dodam še čudovite čevlje, sem v tem pogledu popolna. Sej vem, da se mogoče sliši kot da sem narcisa, ampak pošteno priznam, da mi večina čevljev paše, da imam okus za čevlje in da so lepi čevlji + spodnji del mojih nog perfecft match:)

Čeprav se mi pa zdi, da nisem bila že od nekdaj obsedena z njimi. Ta ljubezen do lepih čevljev se je začela pojavljati konec srednje šole, najverjetneje pa ni temu vzrok samo to, da si takrat že malo bolje izoblikuješ okus kaj ti je všeč in kaj ne kar se tiče oblačil in čevljev. Mislim, da je temu botrovalo tudi to, da sem v tistem obdobju postala nekoliko nezadovoljna s svojo postavo in edino kar je ostalo nespremenjeno, je bil spodnji del nog. Katerikoli lepi čevlji so mi še vedno pristajali! Podoben sindrom je imela tudi ena izmed glavnih igralk v filmu In her shoes. Bili sta namreč dve sestri. Mlajša, ki jo je igrala Cameron Diaz, je bila samozavestna in izredno privlačna, starejša pa je bila s svojo podobo nezadovoljna in edini dober občutek so ji dajali njeni številni čevlji priznanih modnih oblikovalcev. Čevlji, v katerih se je počutila privlačno, so ji vlivali samozavest. Po mojem mnenju so čevlji ključni del garderobe. Človek je lahko še tako urejen in se oblači po zadnji modi, vendar če nima primernih čevljev oz. če zraven nosi grde čevlje, s tem pokvari celotni izgled. Morda se bo slišalo čudno, toda sama si na podlagi čevljev, ki jih nekdo nosi, takoj ustvarim neakšen vtis o tem človeku. Če mi čevlji, ki jih nosi, niso všeč, to pokvari moj splošni vtis o njem. Je pa res, da ima vsakdo kakšen kiks kar se tiče čevljev v svoji omari...tudi sama jih imam. Čevlji ne povejo vsega o človeku in ne moreš nekoga soditi samo po tem, povejo pa veliko.



O čevljih tudi kar naprej sanjam. To je dejansko stvar o kateri najpogosteje sanjam, večkrat na teden. Sanjam o ogromnih omarah polnih čevljev, o skrivnih podstrešjih, kjer odkrijem kupe čevljev. Sanjam o tem kako probavam čevlje številke 40 ali celo 42 in so mi popolnoma prav, čeprav imam v resnici nogo številko tam nekje med 36 in 38. Čisto živo sanjam različne modele čevljev, s takšnimi in drugačnimi paščki, petkami, kristalčki, rožicami in podobnem. Sanjam čevlje, ki jih nisem še nikoli videla, tko zelo živo, da bi se jih skoraj lahko dotaknila. Najbolj zanimivo pa je, da največkrat sedim na tleh med kupom čevljev, in da so ti čevlji vedno poletni sandalčki, nikoli zaprti salonarji ali škornji.

Poleg tega, da obožujem vse možne oblike balerink, sandal ter seveda čevljev z visoko peto, čeprav jih kljub temu, da jih imam kar nekaj, ne nosim prav pogosto, sem zasvojena tudi s supergami. Moj oči bi tukaj zagotovo pripomnil, da imam več parov superg kot jih je on imel vse skupaj v življenju. Trenutno imam namreč 6 parov superg, ki jih redno nosim. Prav v teh dneh pa sem razmišljala, da je sedaj, ko se bliža pomlad, skrajni čas za nakup novih. Halo, ne morem nositi ves čas istih superg- ane Sara:)

Jp, čevlji so moja velika strast in moja velika tolažba. Če sem slabe volje, je šoping itak najboljše darilo in tak tolažilni šoping se nemalokrat konča z nakupom čevljev. V dobro voljo pa me ne spravi samo pomerjanje lepih čevljev, ampak se izjemno zabavam tudi ob tem ko probavam najgrše možne čevlje. To me vedno nasmeji skoraj do solz. Čevlji so edina stvar, ki jo lahko kupim v petih minutah, brez vsakršnega premišljevanja. Če vidim takšne, ki so mi všeč, jih poskusim in če je še cena prava, so moje. Doma jih potem probavam v vseh možnih kombinacijah in o slabi volji, ki je bila še ob vstopu v nakupovalni center trdovratno prisotna, ni ne duha ne sluha. Samo še sladka spokojnost ob pogledu na moje nožice v novih čevljih.

1 komentar:

Shia JeZeBel pravi ...

Jooooj, ne govor :-)) Jst bi tut kr naprje čevlje mela. Balerinke so sploh moj največji fetiš ... Veeeedno in povsod! Dej mejmo enkrat meet and greet vseh čevljev, pa se slikamo v njih in podobno :-))tok, da se spoznajo, da si ne bodo v lase skakal, ko se srecamo ;-)