nedelja, 7. december 2014

VSAK JE SVOJE SREČE KOVAČ!



Včeraj sem bila na lovom za novim rokovnikom za prihajajoče novo leto in vmes sem naletela na enega, kjer je zadaj pisalo VSAK JE SVOJE SREČE KOVAČ! Ta misel mi je šla potem še cel dan po glavi.

In kako resnična je! Vsak človek se vsak dan prosti, vsak trenutek znova odloči, ali bo srečen ali ne. Ves čas imamo možnost izbire, možnost, da si življenje obrnemo na bolje. V petek sem praznovala svoj 30. rojstni dan s prijatelji. Ker sem te dni še vedno pod vtisom Balija, se kar nekako še ne morem ufurati nazaj v realno življenje. Pred žurko me je skrbelo, ali se bom znala sprostiti, uživati ali bom z mislimi drugje. In dejansko gre za stvar odločitve. Popoldne sem se odločila, da bo to moj večer, obkrožena bom z mojimi najožjimi prijatelji, ki me imajo radi, skupaj se bomo noro zabavali. Padla sem v ta mood in večer je bil popoln. Poln smeha, klepetanja, afnanja, dobre glasbe in hrane. Tako kot se spodobi za dobro žurko!

Pri vseh stvareh je tako. Lahko se odločimo, da bomo nesrečni, da je ves svet proti nam, da nič ne gre po načrtih, da je vse sivo in nesmiselno. Lahko pa se odločimo, da bomo iz dane situacije potegnili najbolje, da si bomo svoj svet sami obarvali, da bomo v vseh stvareh našli le najboljše in spregledali tisto slabo, si ne bomo dovolili, da nas stvari potolčejo. Sreča je v majhnih stvareh in če jih znamo videti in ceniti, potem nam ne bo hudega!


Ni komentarjev: