četrtek, 11. december 2014

Tebi...


Danes bom vse negativne misli in občutke do sebe obrnila v dobre in pozitivne namenjene tebi! Želim ti, da bi se tako kot jaz znala ali znal v življenju boriti. Da ti nobena bitka ne bo pretežka, da boš verjel ali verjela v to, da zmoreš in preneseš več, kot si misliš, in da boš vedno verjel ali verjela, da bo na koncu vse kot mora biti in tako kot je prav, oziroma najboljše za tebe. Želim ti, da boš tako kot jaz vedno znal ali znala ohraniti otroka v sebi. Da se boš znal ali znala stvari razveseliti kot otrok, da boš ostal ali ostala vedno igriv oziroma igriva! Da si boš, tako kot jaz, vedno pripravljena ali pripravljen zadajati nove cilje, sprejemati nove izzive! Želim ti, da boš znal ali znala srečo najti v majhnih stvareh in da boš, tako kot jaz, vedno pozoren ali pozorna na malenkosti, drobne radosti okrog sebe, ki ti pričarajo nasmešek na obraz. Želim ti tudi, da boš vedno iskren oziroma iskrena, tako do drugih predvsem pa do sebe, pošten oziroma poštena, pripravljen/a pomagati sočloveku in verjel oziroma verjela, da so ljudje v osnovi dobri. Želim ti, da bi kot jaz znal oziroma znala ljudem prisluhniti, jih spraviti v dobro voljo, ali pa se samo iskreno pogovarjati. Nikoli se ne nehaj učiti in ostani radovedna oziroma radoveden. Čim več se smej in potuj! In za konec ti želim, da boš, kot jaz, vedno verjel oziroma verjela v srečen konec, v to, da se čudeži dogajajo, da čarovnija vendarle obstaja in da bova tudi jaz in ti na koncu našla oziroma našli svojo srečo! Rada te imam***

Ni komentarjev: