sreda, 31. december 2014

Pregled leta 2014



Tokrat o mojih vrhuncih leta 2014, ki niti slučajno ni bilo lahko, brez padcev in težkih trenutkov. To je bilo zagotovo leto, ko sem prejokala več kot že nekaj let prej skupaj. Ampak je bilo tudi leto, ko sem se vedno znova pobrala, ko se je vedno znova izkazalo, zakaj so vsi ti preizkusi na poti dobri, ko se je izkazalo, da bom vse preživela in da sem močnejša kot si mislim.

TOP DESTINACIJE:
  • Amsterdam
  • Pariz
  • Bali
TOP KONCERTI:
  • Kings of Leon
  • Michael Buble
TOP PLOŠČE:
  • Sam Smith
  • Ed Sheeran - X
  • Coldplay - Ghost Stories
TOP VESELI DOGODKI:
  • Poroka moje najboljše prijateljice
  • novica o nosečnosti prijateljice
  • Da sem pretekla 21 na dunajskem maratonu
  • Da sem spoznala kuharja Rudolfa Van Veena
  • praznovanje 30.ke
  • Bali
SPOZNANJA LETA:
  • Da je joga zakon
  • Da se sami odločimo, ali bomo nesrečni ali ne
  • Da me imajo Avstralski tipi radi in jaz njih
  • Da je Amsterdam čist zares najbolj kul mesto na svetu, seveda takoj za Sydneyjem
  • Da je Gili Trawangan zakon
  • Da je kuhar Rudolf van Veen še večji car kot sem mislila
  • Da je življenje brez laktoze čist ok
  • Da se moram izogibat stresu




2 komentarja:

l pravi ...

Cheers to that! :) Dobro si tole napisala, pa naj bo v letu 2015 toliko smeha, kot je bilo solz v 2014 :)

lp, Laura

stella pravi ...

Hvala Laura! Upam, da se tvoje besede uresničijo :) Vse dobro v novem letu tudi tebi!!