četrtek, 1. julij 2010

Sovražim

...kaj vse sovražim:
1. egoiste
2. ljudi, ki me podcenjujejo
3. kokoši
4. vonj kisa
5. meglo
6. če imam zamašen nos in nič ne voham
7. ženske, ki za sabo ne počitstijo wc-ja
8. nepotrebno dramo
9. živčne ljudi v avtu, ki takoj potrobijo, če tisti trenutek, ko se prižge zelena, ne spelješ
10. Abbo
11. disco glasbo
12. če izgubim ali uničim kakšno oblačilo, ki mi je zelo pri srcu
13. klovne
14. schweppes
15. vonj cenenih parfumov
16. če za darilo dobim nekaj brezveznega za postavit na polico,na čemer se samo prah nabira
17. por in vse kar je povezano z njim
18. če se mi mozoljček naredi na kakšnem še posebno bolečem mestu (nad ustnico ali v ušesu npr.)
19. filme o Jamesu Bondu
20. najbolj neumn in kičast par (menda sta šla sedaj narazen) Heidi Montag in Spencerja Pratta
21. svoj špeh na trebuhu
22. če me sonce opeče in se potem koža lupi...fuj
23. če kdo povsod po kopalnici pušča svoje izpadle lase
24. migreno
25. mačka po prepiti noči
26. Eriko Žnidaršič (no ne morem reči da jo sovražim...na živce mi gre)
27. Oddajo Svet na Kanalu A
28. ljudi ki škilijo (spet ne ravno da jih sovražim, na živce mi grejo)
29. ljudi, ki varajo svoje partnerje, v javnosti pa se kažejo kot najbolj zaljubljeni
30. Madžarščino
31. priti nazaj domov iz potovanja (zakaj se sploh mora vse lepo enkrat končati??)
32. zvok prašičev ko jih koljejo
33. dolge, prifrknjene nosove...kot ostržek
34. ko ljudje smeti odvržejo kjer se jim zazdi
35. Zlatka Dobriča (na živce mi gre!)
36. kaktuse v lončkih
37. ljudi, ki ful potihem govorijo
38. mastne kuhane klobase
39. bolečine v medenici in kolkih če predolgo sedim ali ležim v istem položaju
40. če ti med tekom v usta prileti mušica...fuj
41. kemijo in fiziko
42. ljudi, ki mučijo živali
43. če se mi zatrga noht
44. vonj razkužila v laboratoriju, kjer ti jemljejo kri ali te cepijo
45. kobilice
46. morske ježke
47. pozimi zaledenele pločnike
48. slovence, ki se delajo čefurje (na živce mi grejo)
49. klošarje, ki preveč vsiljivo in agresivno fehtarijo za alkohol (na živce mi grejo)
50. grde čevlje
51. če me na facebooku kr en folk, ki ga ne poznam dodaja (sploh kakšni stari tipi)
52. celulit

Ni komentarjev: