ponedeljek, 12. julij 2010

Razganja me!


Joooj sej ne vem kaj je vzrok, da me zdele že dva dni tok razganja...poletna vročina, dobri tipi na vsakem koraku, podivjani hormoni v pričakovanju pms-a, na splošno podivjani hormoni, suša??? Verjetno vse skupaj:) Ampak ta dva dni je v mislih samno en...en za katerega si ne bi nikoli mislila, da mi bo kdaj všeč oz. da me bo tako močno privlačil, en s katerim mi je ob najinem prvem poljubu v glavi zaigralo aleluja in so zaplesali angelčki (resno to!!!), en s katerim sva imela tako neverjetno kemijo, da se ji preprosto nisva mogla upirati oz. se nisva mogla zadrževati, da se ne bi "napadla"...res ta kemija med nama, ta nezadržna privlačnost je nekaj neverjetnega in žeilm si, da bi imela s svojim fantom, nekoč ko ga bom imela, tako kemijo!!!

Ta točno določeni je nedosegljiv, ker ga ni tukaj blizu, je daleč stran...škoda! Upam, da še kdaj pride, še bolje pa je, da ga tam kjer je sedaj obiščem jaz...z njim bi se izgubila med ulicami, ležala v parku, gledala predstave, jedla v odličnih restavracijah, se vozila s trajektom, si ogledovala znamenitosti, naročila bi hrano na dom in preprosto dan preživela v postelji...ne poznam ga dovolj, da bi lahko rekla, da bi bilo v realnosti res tako, da bi par dni preživela skupaj in se ne bi naveličala, da bi se imela res tako lepo kot si predstavljam. Mogoče pa je ravno v tem njegov čar...ko pride oz. ko se vidiva popustijo ventili, pride, mi spodnese tla pod nogami, in odide...brez drame, brez poslavljanja, ker oba veva, da je stvar enkratna, da nima prihodnosti. Ko bi ga le še kdaj videla, ko bi le še bila ta kemija med nama...Sej vam pravim, da me razganja :)

Tale komadič...sicer eden mojih najljubših ever...posvečam njemu! Mimogrede, tale spot je obupen!!! :) Ah kako ob teh ritmih na dan pridejo spomini...

Ni komentarjev: