sreda, 21. julij 2010

Na repeat

Jap tudi jaz sem se okužila z Bieber fever :))

2 komentarja:

Urška pravi ...

Ahahaha, Bieber fieber ja :) to zdej vse norijo za tem tipom...moja 7-letna nečakinja je trenutno zaljubljena vanj :) in potem stalno poslušamo komad Baby, pa tega tudi, pa še enega...kako je že...Somebody to love al neki tazga :))
in ja, ta Bieber v tem spotu cel jebač...tista punca tam ziher 10 let starejša od njega in on res cel pogumen in samozavesten...hehe! Ampak ja, moram priznat...mulc ima super glas, res lep, čist glas...tko da, če ga ta svet, ta slava ne bo preveč povlekla vase, da ne bo samo neka muha enodnevnica, potem iz njega lahko nastane še kaj več..ima potenvial :)

Aja, pa ko smo že pri Bieberju...si videla un posnetek ko 3-letna punčka joče ker je zaljubljena v njega in potem jo pride on presenetit? Sem zadnjič kazala tale posnetek moji nečakinji in je rekla da se bo ona tudi tko posnela, da bo jokala pred kamero in da bo potem prišel tudi k njej v Slovenijo, jo pač presenetit...hehe!

http://www.youtube.com/watch?v=AKEQwvaYI_k

stella pravi ...

ooooo kok luštn posnetek...iii :))Nisem ga še videla prej...hvala!
Ja punčke so res čist nore na njega, on je pa tak mali player se mi zdi...no ampak je za svoja leta res luštkan in ima super glas!