nedelja, 4. julij 2010

I love the way you lie


Ok tole je totalno hud komadič, ampak objavila sem ga predvsem zato, ker zadnje čase vedno več razmišljam o tem, da ne vem kako bom lahko zaupala svojemu fantu. Vsi se varajo! Vsak dan slišim kakšno novo zgodbo in z vsako zgodbo sem bolj skeptična. Tudi tisti, za katere si ne bi nikoli mislila, da bi prevarali svojo punco, pa so jo. In to so zveze kjer vse klapa drugače, kjer vse štima, ful se imata rada...ne razumem. Pravijo, da dokler ne veš ne boli...ampak pomojem je najhuje ne vedeti. Najhuje je, da te fant dalj časa vara ti pa ne veš in misliš da je vse uredu...to je zame totalno ponižanje in nespoštovanje. Kakšne punce pa celo vejo, da jih fantje kdaj verjetno tudi prevarajo pa še kar ostajajo z njimi...zakaj??? Ker rade trpijo, ker rade same sebe mučijo, ker se nimajo dovolj rade in se ne spoštujejo, ker mislijo, da boljšega ne morejo dobiti, ker si ves čas govorijo "sej drugače sva pa super par, ful se imava rada, ful je dober do mene". Ja faaak. Ne želim si tega doživeti, ker verjetno boli kot hudič in samo še težje zaupaš naslednjemu fantu.
Zaupanje je ključna stvar v zvezi, brez tega ni nič. Zaupati moraš svojemu fantu...ja, ampak po vsem kar slišim, kako??? Bila bi naivna če bi slepo zaupala, moj pa tega ne bi nikoli storil, ampak, da bi bila pa ves čas sumničava pa tudi nikamor ne pelje. Sej ne rečem, da jaz pa nikoli ne bi prevarala, ker tega nihče ne more reči, ampak tega je danes res toooliko...groza!
Ok predstavljajmo si situacijo..fant te prevara, v navalu pijanosti se v diskoteki lupčka z drugo punco...ali ti naj to pove ali zamolči? Jaz bi rekla, da naj zamolči, če ve, da se je to res zgodilo slučajno, da mu ta punca ni že od prej ful všeč, ampak da je ena tujka, ki je nikoli več ne bo videl. Pomojem je bolje, da naj ne uničuje svoje zveze in povzoča nepotrebne prepire, ker včasih res preprosto ni vredno. Ampak, da mu slučajno te stvari ne bi prišle v navado, bog ne daj!Po drugi strani pa pomislim, da če mu je to sploh padlo na misel, da bi bil z nekom drugim razen s tabo, nekaj pove o vajini zvezi...očitno nekaj ne klapa. Če bi klapalo, bi si želel samo tebe in niti pomislil ne bi, da bi bil z drugo. Te stvari so zajebane! Poznam primer ko je punca še čisto na začetku zveze prevarala svojega fanta, šlo je za seks, ampak svojemu fantu tega ni nikoli ni priznala in sta še danes, osem let kasneje še vedno skupaj in srečna in zaljubljena še bolj kot pa na začetku. Sem prepričana, da če bi mu recimo to danes priznala, bi vse uničila, nikoli več je ne bi gledal enako. Težko je na pamet govoriti kaj bi storil v določeni situaciji dokler dejansko nisi sam v njej, ampak varanje je res nekaj groznega. Težko je če te fant prevara, pa da vsi okrog tebe vejo, samo ti ne, težko je če te prevara in ti to prizna, ker ne veš če mu boš sploh še kdaj lahko zaupala, težko je tudi za njega, ker če ne prizna ga lahko v notranjosti to žre in se slej ko prej začne oddaljevati in stvari niso več kot bi morale, če ji pa prizna, bo moral pa ves čas dokazovati, da se to ne bo nikoli več ponovilo in bo ves čas pod njenim drobnogledom in nadziranjem. Fak res ne vem...verjetno za začetku vsaka naivno zaupa, dokler jo ne razočarajo, potem zaupa vedno težje, kar je po eni strani dobro, po drugi pa vzame ves čar...

4 komentarji:

Urška pravi ...

Prvo kot prvo; ta komad je ZAKON!!! Eminem mi ima te svoje zadnje komade sploh vse fuuuul hude...in tale z Rihanno sploh zmaga...

zdej pa druga stvar, tole glede varanja...točno tako razmišljam jaz...pač kako bom lahko svojemu fantu zaupala ko pa vidim kaj se dogaja okoli mene...in isto, ali bo on sploh zaupal meni? to varanje, to da so vsi z vsemi, to je sedaj v današnji družbi že tako razvito, da resnično občudujem tiste pare ki so že toliko let skupaj in se niso nikoli prevarali...ampak prav pri takih se velikokrat potem izve, da je nekdo pa le varal in gre vse po gobe...in si res misliš:"Pa ne ona dva! Pa tak popoln par sta bila, nikoli si ne bi mislila!"
In v isti situaciji je sedaj ena moja prijateljica...s fantom sta bila 7 let, res sta si zaupala in vse in vse je izgledalo popolno in vsi smo bili prepričani da bo prav kmalu kakšna poroka. No in potem nekega dne ona kar naznani da je vsega konec, da nista več skupaj. Zakaj? Zato ker je pač izvedela da jo vara s svojo sodelavko...že nekaj časa. Slišala je njegov pogovor s to punco po mobitelu, postala je sumničava in naslednjič ko ga ni bilo poleg, je vzela njegov mobitel in našla njena sporočila...in potem ji je vse priznal.
In potem si res samo misliš ali je sploh mogoče imet neko zvezo, resno zvezo, če se pa vsi povprek varajo, če je to res že nekaj kar je skoraj MUST v vsaki zvezi...tudi ko na primer kje slišiš da kakšna punca osvaja kakšnega tipa ali obratno in ji/mu rečeš:"Ej, pa on/ona ima punco/fanta!" In ta ti odgovori:"Sej ni važno. Punca/fant ni ovira!" Ja fak no...a potem res sploh ni nobenih ovir? Potem je vse kar dovoljeno? Zakaj se potem sploh vežemo? Res, kar zamisliš se...

in tudi ko pomislim nase..sama sem namreč bila že v situaciji ko sem pristala s tipom ki je imel punco...imel je punco, ampak je bil vseeno z mano.
In takrat mi je bilo vseeno, ker sem bila seveda zaljubljena vanj in sem hotela biti z njim..ampak potem, ko sem se zamislila, kasneje, ko se je seveda vrnil k svoji punci...kako bi bilo meni če bi bila na njenem mestu, če bi izvedela da me fant vara...kako bi bilo če bi bila jaz tista prevarana in ne tista ki je sodelovala v tej prevari...ma ja, o tem se res lahko razmišlja in razglablja...in res, prav tisto kar je v zvezi najbolj pomembno, in to je zaupanje, smo prav zaradi takih stvari ki se dogajajo, vsi izgubili :(

stella pravi ...

Tudi jaz sem že bila v situaciji ko bi bila lahko tko na izi s tipom, ki je imel punco in takrat sem bila trdnega prepričanja, da tega pa res ne bi nikoli mogla naredit in nisem bila z njim. Kot si rekla, vedno sem imela v glavi kako bi se jaz počutila če bi bila jaz na mestu njegove punce. Nekaj let kasneje pa je bila druga pesem. Fant s katerim sem bila tko na izi že v preteklosti je iz tujine in se nekaj let nisva videla. Ko je prišel na obisk v Slovenijo so se med nama spet neverjetno kresale iskrice. Dolgo sva se upirala temu kar naju je vleklo skupaj, celo jaz sem bila tista, ki je govorila ne ne smeva, punco imaš. Ampak privlačnost je bila tako močna da se nisva mogla več zadrževati in sva bila skupaj. Po tistem se nisva več videla in bolje je tako. On se je vrnil domov in bil naprej s svojo punco. Če ji je kdaj to povedal ne vem, ampak verjetno ne in tudi jaz pomojem ne bi na njegovem mestu, ker je bil to res enkraten spodrsljaj. To je dejansko bil spodrsljaj, ki seveda nikakor ni upravičen, ampak vseeno je mi zdi, da je bilo v tem primeru bolje molčati. No pred kratkim se je s to svojo punco razšel tko da zveza itak očitno ni imela prihodnosti. Ampak ja, takrat sem prekrišila svoja načela in ne morem reči da jih ne bi nikoli več in isto verjetno on. Ampak jaz mislim, da v zvezi kjer vse klapa ne pride to tega, ne pride do varanja sploh.

Urška pravi ...

Ma ja, itak...če vse klapa, potem sploh ne pride do varanja, preprosto ne sme...hudo mi je samo gledati da je takih zvez zelo malo...jaz namreč poznam zelo malo ljudi, ki so res že lep čas skupaj, pri katerih vse štima oziroma ni prišlo do varanja...pustimo prepire in ostala nesoglasja,...to je pač normalno da pride v vsaki zvezi do tega...ampak varanje, to je res zadnje čase tako zelo pogosto...no, saj mogoče je bilo tudi včasih in verjetno je bilo, vendar se o tem ni tako govorilo oziroma se je res vse bolj skrivalo...mogoče so se bili tudi bolj pripravljeni potrudit za zvezo oziroma so ženske, če so izvedele da jih moški vara, požrle vse skupaj in si rekle da morajo potrpet...ker za ženske itak velja nenapisano pravilo, da morajo biti vajene potrpet...

ok, zdej sem malce zašla...haha :)

no v glavnem, res mi je hudo ko vidim da je kup tega varanja...vidnega in tistega skritega...in res tudi takšni pari za katere ne bi nikoli rekla da nekaj škripa, da sta se pripravljena varati, potem čez čas izveš da je nekdo varal :(

in to kdaj povedati, kdaj ne povedati...ne vem, jaz se nisem še nikoli znašla v takšni situaciji, da bi jaz koga varala, nikoli nisem prevarala svojega fanta ko sem ga imela, isto ni fant nikoli prevaral mene...ko sem šla narazen s fantom so bili drugi problemi, druge stvari, nikoli varanje...tako da preprosto ne vem kdaj povedati, kdaj ne povedati...ampak zase mislim da če bi prevarala fanta, da bi me vest tako pekla, da bi mi bilo tako grozno, da bi mu preprosto morala povedati...če ne bi se res samo spraševala kdaj bo izvedel od koga drugega in preprosto se mi ne bi zdelo fer...ne vem, saj potem ko se znajdeš v takšni situaciji je verjetno drugače in vprašanje kako takrat razmišljaš...ampak upam da ne bom nikoli prevarana in tudi da ne bom nikoli sama varala...da bo preprosto klapalo vse tako kot mora, da bo vse prav...da bom pač ena izmed tistih srečnic ki bo imela perfect zvezo... :))

stella pravi ...

Joj to varanje je res povsod...kot da je neizogibno. Ampak kako je lahko varanje neizogibno?? Preprosto se ne smemo sprijznit s tem, ne smemo to dovolit...moramo verjet, da ne bomo prevarale, da ne bomo varale...da varanje ni nekaj običajnega, nekaj kar spada zraven. Eni pravijo, da ljudje itak nismo monogamna bitja in da ne moremo biti vse življenje srečni samo z eno osebo, da nam to preprosto ni dovolj. Jaz se s tem ne strinjam! Če najdeš nekoga ki je tako tvoj prijatelj kot ljubimec in če sta oba pripravljena ne samo gledati na svojo rit, ampak tudi kaj potrpeti, se čemu odreči, sprejemati kompromise...se mi zdi da je ta egoizem danes največji problem, da zveze razpadajo...uglavnem če najdeš takeha človeka je to lahko tudi za večno. Če so lahko moji dedki in babice celo življenje skupaj in se imajo še danes radi, ne vem zakaj tega ne bi mogla imeti tudi jaz...očitno se da, očitno je možno :)