nedelja, 25. julij 2010

Prazna glava


Zadnje čase imam prazno glavo. Verjetno ste že opazli, da so moje zadnje objave kratke, brezvezne, nič pretresljivega. V teh dneh veliko delam...predvsem pišem miljone člankov, ves čas imam na vesti to, da moram končno dokončati diplomo, vendar se stvar praktično ne premakne nikamor, ves čas imam na vesti, da si moram urediti status samostojnega novinarja, saj mi oktobra poteče študentski status, ves čas bi se samo športala, to je še edino veselje, ki ga imam trenutno, in pa potihem se veselim nekaj dni Londona konec avgusta. Nič pretresljivega se mi ne dogaja, se mi zdi. da življenje kar teče mimo mene medtem ko jaz životarim iz dneva v dan in sanjarim o potovanjih, nakupovanju, seksi fantih...živim v enem sanjskem svetu. Tokrat je presenetljivo tudi pms dokaj hitro in brez posebnih pretresov minil...tako mirno ga že dolgo nisem prebrodila. Skratka moje življenje je trenutno tako blah...brezvezno, prazno.

Ni komentarjev: