nedelja, 4. oktober 2009

Neki manjka...


Neki mi manjka...čeprav si ves čas govorim in se prepričujem, da sem trenutno srečna, da mi nič ne manjka...mi neki manjka. Kaj mi manjka?? Zagotovo vem, da mi manjka fant...sej ne da s tem pogojujem svojo srečo, ampak spet prihajo ti mrzli, temačni meseci, ko ne bi bilo imeti ob sebi nekoga, ki bi me stisnil k sebi in pogrel:) In ne, tokrat mama, prijateljice ali topla odeja niso ravno tako dobre!! Manjka mi motivacija za diplomo...ki sem jo kakšen teden nazaj še imela, sedaj pa je čudežno izginila kdove kam. Manjka mi zaupanje v to, da se vse zgodi ob svojem času in da se na koncu stvari vedno izzidejo tako kot morajo. Skeptična sem glede svojega prvega članka, ki sem ga napisala za Modno Jano...ni mi všeč, nisem zadovoljna s svojim izdelkom! Moja sanjarjena o potovanjih so se za nekaj časa razblinila, ker me je realno finančno stanje udarilo po glavi in bom morala potepanje za nekaj časa postaviti na stranski tir...kar pa sploh ni lahko za nekoga, ki o potovanjih razmišlja zagotovo 70 procentov svojega časa. Nekaj rabim...rabim en nov veter, eno brco v rit, en klik...neki!!

Ni komentarjev: