nedelja, 27. september 2009

Prva naloga


Minuli petek sem bila na razgovoru, da bi pisala za Modno Jano in dobila že svojo prvo nalogo, ki bo nekakšen preizkus. Tako bom videla ali je meni to delo sploh všeč in seveda če bo z njim zadovoljna urednica. Če bom svojo nalogo dobro opravila, bo morda članek že obljavljen v naslednji številki. Zaenkrat sem polna zagona in komaj čakam, da se lotim svoje naloge. Upam samo, da ne bom pri tem naletela na kakšne nepričakovane ovire oz. če že, da jih bom znala premagati in da bom napisala oz. naredila kredibilen in zanimiv prispevek. Predvsem pa je pomembno, da bom sama zadovoljna s prispevkom, saj bom le tako vedela, da sem dala vse od sebe! Resnično upam, da mi bo uspelo, saj si tega neizmerno želim in v to tudi verjamem in bom v stvar vložila vso svojo strast in navdušenje!!

1 komentar:

Urška pravi ...

Uuuuu, a veš da sem šele zdej prebrala vse tvoje objave, ki si jih naredila od kar me ni bilo na blog... :D In fuuuul sem vesela zate in za priložnost ki si jo dobila...samo ne bodi skeptična glede članka, samo zaupaj vate, vem da si napisala super članek, vendar je le-tega skozi svoje oči vedno težje videti, vedno si kritičen in gledaš kje bi lahko še kaj dodal, popravil itd. Ko se meni to zgodi, dam svoje članke prebrati nekomu drugemu, prijateljici, mami, nekomu, ki mi bo tudi brez olepšav povedal kako se mu zdi...
jaz vem, da če bi ti meni sedaj dala za prebrat ta tvoj članek, da bi bila navdušena! :D

Držim pesti!!!